How can we help you?

Search by category

Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?

Zwrot przesyłki do nadawcy jest dodatkowo płatny i według cenników przewoźników wynosi równowartość opłaty podstawowej za przesyłkę. Abyśmy mogli zlecić przewoźnikowi dyspozycję, na saldzie w serwisie musisz mieć środki na pokrycie kosztu usługi - upewnij się zatem czy je masz.

Określenie Opłata podstawowa oznacza koszt przesyłki bez usług dodatkowych (poza ubezpieczeniem). Możesz go łatwo wyliczyć na dwa sposoby:

  1. w Kalkulatorze wpisz parametry swojej przesyłki (te same, co w pierwotnym zamówieniu), ale bez zaznaczania usług dodatkowych z prawej kolumny. Kwoty, które ukażą się na dole strony będą opłatami podstawowymi.
  2. po zalogowaniu do konta, przejdź do zakładki Zamówione i przy przesyłce, którą chcesz zwrócić, kliknij opcję Dodaj podobną (ikona ze strzałką). System przekieruje Cię do wypełnionego formularza zamówienia, w sekcji Usługi dodatkowe odznacz ewentualne usługi, wówczas kwoty wskazane na dole strony będą opłatami podstawowymi.

Jeśli nie posiadasz stosownej nadpłaty, przed skontaktowaniem się z nami koniecznie doładuj swoje saldo. To ważne, bo bez środków nie będziemy mogli wykonać twojej prośby. W celu dokonania wpłaty zaloguj się do konta w serwisie, kliknij przycisk Saldo, a następnie wpisz kwotę doładowania i dokonaj przelewu po kliknięciu Doładuj konto.

Dopiero gdy saldo będzie dodatnie, napisz do nas przez formularz kontaktowy, po wcześniejszym zalogowaniu się do serwisu. W treści wiadomości, oprócz prośby o zwrot przesyłki, podaj jej numer i zgodę na pobranie opłaty na poczet usługi. Wystarczy, że dopiszesz zdanie: Wyrażam zgodę na pobranie środków z salda. Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.

Jak określa sama nazwa usługi, zwrot przesyłki do nadawcy może nastąpić wyłącznie pod pierwotny adres, z którego była ona nadawana. Przekierowanie jej pod inny adres jest traktowane jak usługa przeadresowania, o której dowiesz się więcej w pytaniu: Jak przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?

Przesyłka paczkomatowa (Inpost) zwracana jest pod adres nadawcy podany w zamówieniu lub do oddziału InPost, zlokalizowanego najbliżej nadawcy. Przesyłka zwrotna nie jest umieszczana w paczkomacie.

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept