Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30.

Obserwujemy utrudnienia w dostępie do wybranych usług (). Ostatni znany problem wystąpił .

Wyszukaj lub wybierz temat pytania

Szukanie wg kategorii

Jak anulować przesyłkę?

Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punku bądź paczkomatu.

Wystarczy zalogować się do swojego konta i w zakładce Zamówione przy wybranej przesyłce kliknąć opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła po prawej stronie). Wpłacone środki wrócą automatycznie na saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki.

W przypadku Fedex i GLS pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni roboczych, a w Inpost Paczkomaty po przeterminowaniu etykiety. Ważność etykiety upływa po 30 dniach od złożenia zamówienia. Dokładną datę i godzinę znajdziesz na liście przewozowym.

Jeśli otrzymasz komunikat, że przesyłka nie może być anulowana albo środki nie powrócą pomimo upływu powyższych terminów, skontaktuj się z nami. Pamiętaj o podaniu numeru przesyłki i wysłaniu wiadomość będąc zalogowanym. Jest to niezbędny element weryfikacyjny, dzięki któremu wiemy, że korespondujemy z osobą upoważnioną do wydawania dypsoyzcji - właścicielem konta. 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Napisz do nas wiadomość

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Porozmawiajmy

+ 48 22 112 08 35

Aktualnie liczba osób oczekujących
na połączenie to: ---

Przewidywany czas oczekiwania na połączenie
wynosi --- min.

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X