Pomoc
Jak anulować przesyłkę?
Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.
Krok 1 Zaloguj się do swojego konta.
Krok 2 Przejdź do zakładki Zamówione.
Krok 3 Najedź na zamówienie i kliknij opcję Anuluj przesyłkę.
Dyspozycji anulowania nie można odwołać. Anulowanie może trwać do 3 dni kalendarzowych, dokładną datę znajdziesz w szczegółach przesyłki. Po anulowaniu środki za zamówienie powrócą na wirtualne saldo w serwisie. Dodatkowo zamówienie powróci do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki.
Pamiętaj! Po zleceniu anulowania nie należy wydawać przesyłki kurierowi na anulowanej etykiecie. Jeśli transport paczki jest aktualny, należy utworzyć nowe zamówienie, zdjąć z paczki "starą" etykietę oraz nakleić "nową".
U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowią firmy GLS i Meest, które pobierają jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość.
GLS usługa krajowa - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki od momentu nadania jej w punkcie. Do momentu zaniesienia paczki do punktu anulowanie jest bezpłatne.
W przypadku Deligoo anulowanie przesyłki jest możliwe jedynie do momentu nałożenia statusu "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki” / "Rozpoczęto odbiór".
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280