Szukanie wg kategorii
Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- DPD, UPS - podczas składania zamówienia możesz wybrać datę i zaproponować godzinę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
- FedEx - podczas składania zamówienia możesz wybrać datę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
- GLS - kurier z reguły odbiera paczki następnego dnia roboczego. GLS ma dwa dni robocze na odebranie przesyłki.
- DHL - przewoźnik nie oferuje możliwości określenia daty odbioru przesyłki.
- InPost- dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
- Strefa „A” do godziny 16:00,
- Strefa „B” do godziny 15:00,
- Strefa „C” do godziny 14:00,
- Strefa „D” do godziny 13:00.
Godzinę graniczną dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji „dostępne daty nadania” widocznej w formularzu zamówienia.
- Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
- Xpress Delivery - zamówienia wprowadzone do godziny 20:00 realizowane są tego samego dnia.
- DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
- Pall-Ex - jeśli kod pocztowy Nadawcy i Odbiorcy jest jednocześnie dostępny w strefie Premium, istnieje możliwość zamówienia usługi dodatkowej Premium. Dzięki niej zamówienia złożone przed godziną 10:00 będzie mogło zostać odebrane jeszcze w tym samym lub – najpóźniej – w kolejnym dniu roboczym.
- Świat Przesyłek - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu przez przewoźnika krajowego i dostarczane na adres magazynu Świata Przesyłek.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280