Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?

  • DPD, UPS - podczas składania zamówienia możesz wybrać datę i zaproponować godzinę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
  • FedEx -  podczas składania zamówienia możesz wybrać datę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
  • GLS - kurier z reguły odbiera paczki następnego dnia roboczego. GLS ma dwa dni robocze na odebranie przesyłki.  
  • DHL - przewoźnik nie oferuje możliwości określenia daty odbioru przesyłki.
  • InPost- dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
    • Strefa „A” do godziny 16:00,
    • Strefa „B” do godziny 15:00,
    • Strefa „C” do godziny 14:00,
    • Strefa „D” do godziny 13:00.
      Godzinę graniczą dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji "dostępne daty nadania" widocznej w formularzu zamowienia.
       
  • Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
  • Xpress Delivery - zamówienia wprowadzone do godziny 20:00 realizowane są tego samego dnia. 
  • DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
  • Pall-Ex - jeśli kod pocztowy Nadawcy i Odbiorcy jest jednocześnie dostępny w strefie Premium, istnieje możliwość zamówienia usługi dodatkowej Premium. Dzięki niej zamówienia złożone przed godziną 10:00 będzie mogło zostać odebrane jeszcze w tym samym lub – najpóźniej – w kolejnym dniu roboczym. 
Planowaną datę odbioru możesz wybrać w przypadku transportu krajowego i przesyłek exportowych. 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem