Jak możemy Ci pomóc?

Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD

Furgonetka.pl dokonuje przelewu niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków. Czas zwrotu pobrania zależy zatem od Twojego wyboru przewoźnika oraz opcji usługi (Standard lub Express).

 

Oczekując na środki, pamiętaj, że:
1. Termin przelewu liczymy od kolejnego dnia roboczego po dostarczeniu przesyłki do odbiorcy,
2. Uwzględniamy wyłącznie dni robocze (nie liczmy soboty, niedzieli i świąt),
3. Wyliczona data jest dniem zlecenia przelewu, a nie pojawienia się pieniędzy na koncie. Na Twoim rachunku środki zaksięgują się zgodnie z sesjami banku. Przelewy COD wykonywane są z rachunku w banku BNP Paribas.

W szczegółach danej przesyłki (po jej kliknięciu w zakładce Zamówione) znajdziesz dokładny termin planowanego zlecenia przelewu COD.
 


Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:

DPD
  • COD Standard - do 8 dni roboczych 
  • COD Express -  w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)

UPS

InPost Kurier
  • COD Standard - do 8 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)

InPost Paczkomat® 24/7

  • COD Standard - do 8 dni roboczych

FedEx 

  • COD Standard - do 7 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
Pocztex
  • COD Standard - do 6 dni roboczych

DHL

  • COD Standard - do 8 dni roboczych
Ambro Express
  • COD Standard - do 14 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
ORLEN Paczka
  • COD Standard - do 5 dni roboczych
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem