Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?

Niestety nie ma możliwości edytowania zlecenia, jeżeli przesyłka znajduje się już w zakładce Zamówione. Na tym etapie wygenerowany został indywidualny numer przesyłki i etykieta z unikalnym kodem kreskowym, na której zakodowane są dane i usługi z Twojego zamówienia.

To z etykiety przyklejonej na przesyłkę przewoźnik zczytuje informacje niezbędne do właściwej realizacji usługi, a ewentualne zmiany dokonane po jej udostępnieniu siłą rzeczy nie byłyby na niej umieszczone. 

W przypadku, gdy musisz poprawić jakiekolwiek dane w przesyłce, anuluj zamówienie i wprowadź nowe, dzięki czemu otrzymasz ponownie nową etykietę, na której tym razem będą poprawne dane. Dokładną instrukcję anulowania znajdziesz w artykule Jak anulować przesyłkę? Wpłacone środki wrócą na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. 

UWAGA: Po anulowaniu, etykieta traci ważność, dlatego najlepiej ją zniszcz, aby przypadkiem jej nie wykorzystać. Jeżeli nie jesteś nadawcą przesyłki, koniecznie skontaktuj się z nim i upewnij, czy przykleił on na opakowanie właściwą etykietę z nowym numerem paczki. Przekazanie do transportu przesyłki na anulowanej etykiecie (liście przewozowym) może być później przyczyną różnych problemów.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Anna
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Marcin
Rafał

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy