Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?

Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania), a nie od momentu złożenia zamówienia. 

Transport przesyłek krajowych realizowany jest do 2 dni roboczych po przekazaniu przesyłki kurierowi, ale zazwyczaj doręczenie następuje już kolejnego dnia roboczego.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane. 

Śledząc swoją przesyłkę oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy. 

 

Przykład:
1. Przesyłka krajowa nadana we wtorek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w środę lub maksymalnie w czwartek (czyli drugiego dnia roboczego).
2. Przesyłka krajowa nadana w piątek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w przyszłym tygodniu w poniedziałek lub maksymalnie we wtorek (czyli drugiego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli). 

 


Wyjątek stanowi:

  • RUCH - doręczenie możliwe do 4 dni roboczych;
  • Poczta Polska - dla przesyłek standardowych nadanych w placówce do godziny 15:00 doręczenie możliwe do 3 dni roboczych (po 15:00 do 4 dni roboczych), dla przesyłek niestandardowych nadanych w placówce do 15:00 doręczenie możliwe do 4 dni roboczych (po 15:00 do 5 dni roboczych).

 

W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki krajowej następnego dnia roboczego po nadaniu. Jest to:
- opcja  Express Saver w UPS - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego,
- opcja Doręczenie do godziny 9:30 lub 12:00 w DPD - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.

Jeśli chcesz skorzystać z jednej z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz ją w sekcji “Usługi dodatkowe”.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Anna
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Marcin
Rafał

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy