How can we help you?

Search by category

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?

Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania), a nie od momentu złożenia zamówienia. 

Transport przesyłek krajowych realizowany jest do 2 dni roboczych po przekazaniu przesyłki kurierowi, ale zazwyczaj doręczenie następuje już kolejnego dnia roboczego.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane. 

Śledząc swoją przesyłkę oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy. 

 

Przykład:
1. Przesyłka krajowa nadana we wtorek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w środę lub maksymalnie w czwartek (czyli drugiego dnia roboczego).
2. Przesyłka krajowa nadana w piątek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w przyszłym tygodniu w poniedziałek lub maksymalnie we wtorek (czyli drugiego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli). 

 


Wyjątek stanowi:

  • RUCH - doręczenie możliwe do 4 dni roboczych;
  • Poczta Polska - dla przesyłek standardowych nadanych w placówce do godziny 15:00 doręczenie możliwe do 3 dni roboczych (po 15:00 do 4 dni roboczych), dla przesyłek niestandardowych nadanych w placówce do 15:00 doręczenie możliwe do 4 dni roboczych (po 15:00 do 5 dni roboczych).
  • Inpost Kurier - pomimo tego, że dostawa zazwyczaj następuje w kolejnym dniu roboczym, za gwarantowany termin doręczenia przewoźnik przyjmuje 14 dni roboczych.

 

W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki krajowej następnego dnia roboczego po nadaniu. Jest to:
- opcja  Express Saver w UPS - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego,
- opcja Doręczenie do godziny 9:30 lub 12:00 w DPD - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.

Jeśli chcesz skorzystać z jednej z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz ją w sekcji “Usługi dodatkowe”.

 

 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Calculator. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina

Furgonetka.pl service uses cookies files. By staying on this website you give your consent to the use of this technology. Read more »

I accept