Pomoc
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek krajowych realizowany jest do 2 dni roboczych po przekazaniu przesyłki kurierowi, ale zazwyczaj doręczenie następuje już kolejnego dnia roboczego.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Śledząc swoją przesyłkę oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Przesyłka krajowa nadana we wtorek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w środę lub maksymalnie w czwartek (czyli drugiego dnia roboczego).
2. Przesyłka krajowa nadana w piątek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w przyszłym tygodniu w poniedziałek lub maksymalnie we wtorek (czyli drugiego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 3 dni roboczych.
- ORLEN paczka - doręczenie możliwe do 4 dni roboczych.
- Inpost - pomimo tego, że dostawa zazwyczaj następuje w kolejnym dniu roboczym, za gwarantowany termin doręczenia przewoźnik przyjmuje 5 dni roboczych.
- Xpress Delivery - Przewoźnik gwarantuje doręczenie przesyłki zamówionej do godz. 20:00 w ciągu 120 minut na terenie danego miasta, od momentu odebrania jej od Nadawcy. Kierowcy Xpress Delivery rozwożą paczki w godz. 8:00 - 22:00.
- DeliGoo - Przewoźnik doręcza paczki zamówione do godz. 17:00 jeszcze w tym samym dniu, a z dodatkową usługą DeliGoo Express w ciągu 120 minut na terenie danego miasta od momentu odebrania przesyłki od Nadawcy. Kierowcy DeliGoo rozwożą paczki od godz. 11:00 do godz. 22:00 - 23:00 (w zależności od miasta).
- GLS Szybka Paczka - doręczenie możliwe do 3 dni roboczych
- Pocztex - dla przesyłek nadanych w dniu roboczym: w mieście wojewódzkim – w placówkach pocztowych do godziny 15:00 albo za pośrednictwem kuriera w siedzibie nadawcy do godziny 17:00, w pozostałych miejscowościach – do godziny 15:00, doręczenie nastąpi do drugiego dnia roboczego. Dla przesyłki niestandardowej oraz przesyłki w formacie 2XL doręczenie nastąpi do trzeciego dnia roboczego. Przesyłka nadana po godzinach granicznych, traktowana jest jako nadana w następnym dniu roboczym.
- Postivo - przesyłki, które wpłyną do Postivo w dniu roboczym do godziny 8:00 są realizowane (drukowane, konfekcjonowane) i przekazywane do operatora jeszcze w tym samym dniu roboczym. Przesyłki, które wpłyną do Postivo po godz. 8:00 bądź w dni wolne od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym. Przesyłki są doręczane do 4 dni roboczych, liczonych od dnia realizacji.
W przypadku niektórych przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki krajowej następnego dnia roboczego po nadaniu. Jest to:
- opcja Doręczenie do godziny 9:30 lub 12:00 w DPD - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.
- opcja DPD Next Day - gwarantuje doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego po odebraniu.
- opcja Doręczenie na wskazany dzień w Pocztex - pozwala na wskazanie dnia, w którym przesyłka ma być dostarczona. Przesyłkę należy przekazać do transportu najpóźniej dzień przed planowanym doręczeniem, do godz. 15:00.
Jeśli chcesz skorzystać z jednej z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz ją w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Powiązane artykuły
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280