Szukanie wg kategorii
Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
Przeadresowanie ma miejsce, gdy przesyłka jest już w transporcie i zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres, poprawienia błędu w adresie lub jego uszczegółowienia (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).
Modyfikacji danych może dokonać osoba zlecająca zamówienie. Opcja zmiany adresu odbiorcy dostępna jest w Panelu klienta. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak zlecić taką dyspozycję.
Krok 1 Zaloguj się do swojego konta.
Krok 2 Przejdź do zakładki Zamówione.
Krok 3 Kliknij na wiersz z wybraną przesyłką, aby przejść do jej szczegółów, gdzie znajdziesz opcję "Zmień adres dostawy".
Krok 4 Po kliknięciu w opcję pojawi się formularz, w którym należy podać nowy adres. Po jego uzupełnieniu system przeliczy koszt usługi zgodnie z Cennikiem i skieruje Cię do dokonania płatności.
W usłudze krajowej DPD, jeżeli podany przez Ciebie adres będzie mieścił się w rejonie tego samego oddziału doręczającego, co adres pierwotny, wyjątkowo przeadresowanie będzie bezpłatne.
Krok 5 Po zatwierdzeniu i opłaceniu dyspozycji w szczegółach przesyłki pojawi się stosowna adnotacja o przeadresowaniu. Pamiętaj, że samo zlecenie nie stanowi gwarancji realizacji usługi. Dyspozycja zmiany adresu trafia do przewoźnika, który weryfikuje możliwości jej wykonania na aktualnym etapie transportu. Nasza obsługa poinformuje Cię mailowo o przebiegu sprawy. W sytuacji, gdy przeadresowanie nie dojdzie do skutku, wpłacone środki zostaną automatycznie zwrócone na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji.
W przypadku przesyłek Inpost Paczkomaty, Pocztex, ORLEN paczka, DPD PickUp, UPS Access Point oraz DHL POP przeadresowanie nie jest możliwe, pozostaje jedynie usługa zwrotu przesyłki do nadawcy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pytaniu Jak zwrócić przesyłkę do nadawcy?
Przesyłki międzynarodowe można przeadresować dopiero w momencie, gdy znajdują się one na terenie kraju docelowego.
Jeżeli kurier nie odebrał jeszcze Twojej przesyłki, wydaj dyspozycję jej anulowania, wprowadź nowe zamówienie z poprawnym adresem i koniecznie naklej na przesyłkę nowe dokumenty przewozowe (skoro na starych widnieje błąd, należy je zniszczyć w celu uniknięcia pomyłki). Środki za anulowane zamówienie w międzyczasie powrócą na saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Unikniesz tym samym późniejszego kosztu przeadresowania w trakcie transportu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280