Jak możemy Ci pomóc?

Dlaczego potrzebny jest kod PIN przy połączeniu z infolinią i jak z niego korzystać?

W trosce o bezpieczeństwo danych naszych użytkowników wprowadziliśmy dodatkową warstwę weryfikacji przy kontakcie z infolinią Furgonetki. Nowe zasady dotyczą wyłącznie kont firmowych.
 

Kiedy potrzebujesz kodu PIN?

 

Kod PIN jest wymagany tylko wtedy, gdy kontaktujesz się z infolinią z numeru telefonu, który nie został wcześniej zweryfikowany na Twoim koncie firmowym.

Jeśli dzwonisz z numeru zweryfikowanego, system automatycznie rozpozna Twoje konto - dzięki temu połączysz się bezpośrednio z konsultantem, bez potrzeby podawania dodatkowych danych.

 

Instrukcję jak możesz zweryfikować numer telefonu znajdziesz w artykule: Jak mogę zweryfikować numer telefonu na swoim koncie? 

Jeśli jednak korzystasz z numeru niepowiązanego z kontem firmowym, przed rozmową z konsultantem system poprosi Cię o:

  • NIP, na który zarejestrowane jest konto firmowe,
  • a następnie kod PIN, który pełni funkcję klucza uwierzytelniającego.
 

Gdzie znajdziesz kod PIN?

Kod PIN dla kont firmowych dostępny jest w kilku miejscach:

  • W Panelu Klienta w dedykowanym okienku, a także w zakładce Dane Konta, tuż pod adresem e-mail.
1.

2.
 
  • W aplikacji mobilnej Furgonetka - po kliknięciu w górną belkę, w której widoczna jest nazwa firmy oraz stan salda.





 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?