Szukanie wg kategorii
Jak się zarejestrować?
W prawym górnym rogu wybierz opcję Załóż konto i wypełnij krótki formularz. Zajmie Ci to dosłownie chwilę.
Konto możesz zarejestrować na osobę prywatną lub firmę. Wskaż na wstępie poprawny Rodzaj konta, aby otrzymać fakturę za usługi na właściwe dane.
Na adres e-mail, który podasz w formularzu, prześlemy Potwierdzenie rejestracji. Odszukaj wiadomość na swojej poczcie i dokończ proces, klikając w Aktywuj konto. Od tego momentu możesz w pełni korzystać z serwisu i składać zamówienia.
Jeśli e-mail rejestracyjny nie dotarł, odszukaj go, wpisując w wyszukiwarce na poczcie frazę furgonetka. Zdarza się, że potwierdzenie rejestracji trafia do spamu lub innej zakładki na poczcie.
Co warto wiedzieć przy zakładaniu konta firmowego?
Automatyczna rejestracja konta firmowego jest możliwa tylko wtedy, gdy pełne dane Twojej firmy znajdują się w bazie GUS (nasz serwis przy imporcie danych automatycznie weryfikuje je z ogólnodostępną bazą GUS).
Co zrobić w sytuacji, kiedy system odrzuca możliwość założenia konta firmowego ze względu na brak danych w GUS? Załóż konto prywatne i niezwłocznie po rejestracji prześlij do nas wiadomość z prośbą o modyfikację konta na firmowe.
Zanim wyślesz wiadomość, zaloguj się do swojego konta w serwisie i przejdź do formularza kontaktowego na naszej stronie. W swoim zgłoszeniu umieść dokładne dane firmy: NIP, nazwa, adres.
Jeśli założysz konto prywatne i nie zlecisz jego modyfikacji przed wystawieniem pierwszej faktury, zmiana danych w późniejszym czasie nie będzie już możliwa.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280