Kontakt

Zanim się skontaktujesz, sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
2. Nie znam wagi, wymiarów, kodu pocztowego odbiorcy przesyłki międzynarodowej. Jaka jest jej cena?
3. Jak zamówić kuriera?
4. Czy można zamówić kuriera telefonicznie?
5. Jak opłacić usługę?
6. Czy można zapłacić kurierowi za przesyłkę przy jej nadaniu?
7. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
8. Popełniłem(am) błąd. Jak mogę edytować zlecenie?
9. Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
10. W jaki sposób zapakować przesyłkę?
11. Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
12. Jaki jest czas oczekiwania na pobranie?
13. Jaka jest maksymalna wysokość pobrania (COD)?
14. Jaką wagę i wymiary może mieć paczka?
15. Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
16. Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
17. Czy kurier zadzwoni do odbiorcy umówić się na doręczenie?
18. Czy mogę zmienić kwotę pobrania po nadaniu?
19. Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
20. Kiedy otrzymam fakturę?
21. Jak anulować przesyłkę?
22. Jak przeadresować przesyłkę?
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za odpowiedź.

Formularz kontaktowy

Na pytania przesłane e-mailem odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.
(opcjonalnie)

Kontakt telefoniczny

Nasza infolinia dostępna jest pod numerem telefonu + 48 22 112 08 35 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.

Liczba osób oczekujących na połączenie: ---.
Monika
Michał
Marzena
Katarzyna
Agnieszka
Ewelina
Oskar
Agnieszka
Natalia
Anna
Agnieszka