How can we help you?

Search by category

Jak zamówić kuriera?

Jeśli chcesz zamówić kuriera, musisz najpierw założyć konto w naszym serwisie. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu zamówienie zajmuje nie więcej niż kilka minut. W skrócie wygląda to tak:
  • na stronie głównej klikasz przycisk “Dodaj przesyłkę”,
  • następnie uzupełniasz dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły swojej paczki, 
  • na końcu wybierasz firmę przewozową, z której chcesz skorzystać i klikasz “Zapisz do wysłania”,
  • na kolejnej stronie (zakładka "Do wysłania") zaznaczasz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić i klikasz “Zapłać i Zamów”,
  • jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, przez który dokonasz przedpłaty za zamówienie; jeśli posiadasz środki na koncie, zostaną one pobrane automatycznie,
  • po zamówieniu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem oraz informacjami o dokumentach.
W zależności od tego, jakiego przewoźnika wybrałeś, należy przekazać kurierowi podczas odbioru przesyłki następujące dokumenty (znajdziesz je w opcjach przesyłki, a także w mailu, który wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia):
 
DPD krajowy
  • protokół przekazania towaru
  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
DPD międzynarodowy
  • zbiorczy międzynarodowy list spedycyjny
  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę

UPS

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
  • protokół COD (w przypadku przesyłki pobraniowej)

UPS poza UE

  • kopia etykiety przewozowej
  • karta odprawy celnej
  • faktura proforma lub faktura sprzedażowa

GLS

  • kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki

FedEx krajowy

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
  • dwie kopie dokumentu wydania paczki

FedEx międzynarodowy

  • cztery kopie etykiety - wszystkie zabiera kurier

InPost (Przesyłka paczkomatowa)

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę

Paczka w RUCHu

  • druk adresowy z adresem Odbiorcy naklejony na przesyłkę

DHL

  • etykieta i protokół wydania paczek
Teraz pozostało Ci już tylko oczekiwać na kuriera lub dostarczyć przesyłkę do paczkomatu bądź dowolnego kiosku RUCHu. 
 
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Calculator. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina

Furgonetka.pl service uses cookies files. By staying on this website you give your consent to the use of this technology. Read more »

I accept