How can we help you?

Search by category

Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?

Czas księgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Upewnij się zatem, czy upłynął przewidywany termin wpływu środków dla danego kanału:

  • przelew transferowy (po przekierowaniu na stronę banku) - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać do 30 minut;
  • karta płatnicza -  księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać nawet do kilku godzin;

Płatność kartą w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banku. Fakt, że pieniądze zniknęły z Twojego konta, nie oznacza, że Furgonetka już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Twój rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku.

  • zwykły przelew online - księgowany jest w ciągu doby w zależności do sesji wychodzących i przychodzących banków (uwzględniając wyłącznie dni robocze);
  • gotówka - czas księgowania uzależniony jest od wewnętrznych procedur placówki, w której dokonywana była wpłata. Najczęściej wynosi do 2 dni roboczych.

Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, poczekaj cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie przelewu, wygenerowane ze strony banku w formacie pdf (zrzut ekranu nie stanowi potwierdzenia). Dowód wpłaty przekażemy pośrednikowi płatniczemu Dotpay i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.

Pamiętaj, że:
- dane do przelewu są jednorazowe, nie można ich wykorzystać do kilku transakcji - dla każdej płatności (prepaid) należy wygenerować z serwisu osobne dane do przelewu,
- tytuł przelewu nie może być zmieniony ani skrócony,
- kwota przelewu nie może być zmodyfikowana - wpłata musi mieć identyczną wartość, co zlecona transakcja.
Niedostosowanie się do tych zasad jest najczęstszym powodem braku zaksięgowania środków na saldzie.

 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Calculator. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina

Furgonetka.pl service uses cookies files. By staying on this website you give your consent to the use of this technology. Read more »

I accept