Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?

Czas księgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Upewnij się zatem, czy upłynął przewidywany termin wpływu środków dla danego kanału:

  • przelew transferowy (po przekierowaniu na stronę banku) - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać do 30 minut;
  • karta płatnicza -  księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać nawet do kilku godzin;

Płatność kartą w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banku. Fakt, że pieniądze zniknęły z Twojego konta, nie oznacza, że Furgonetka już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Twój rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku.

  • zwykły przelew online - księgowany jest w ciągu doby w zależności do sesji wychodzących i przychodzących banków (uwzględniając wyłącznie dni robocze);
  • gotówka - czas księgowania uzależniony jest od wewnętrznych procedur placówki, w której dokonywana była wpłata. Najczęściej wynosi do 2 dni roboczych.

Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, poczekaj cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie przelewu, wygenerowane ze strony banku w formacie pdf (zrzut ekranu nie stanowi potwierdzenia). Dowód wpłaty przekażemy pośrednikowi płatniczemu Dotpay i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.

Pamiętaj, że:
- dane do przelewu są jednorazowe, nie można ich wykorzystać do kilku transakcji - dla każdej płatności (prepaid) należy wygenerować z serwisu osobne dane do przelewu,
- tytuł przelewu nie może być zmieniony ani skrócony,
- kwota przelewu nie może być zmodyfikowana - wpłata musi mieć identyczną wartość, co zlecona transakcja.
Niedostosowanie się do tych zasad jest najczęstszym powodem braku zaksięgowania środków na saldzie.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Marcin
Rafał
Agnieszka

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purposes - this helps us adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy