Pomoc
Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
Czas księgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Upewnij się zatem, czy upłynął przewidywany termin wpływu środków dla danego kanału:
- przelew transferowy (po przekierowaniu na stronę banku) - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać do 30 minut;
- BLIK - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać do 30 minut;
- karta płatnicza - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać nawet do kilku godzin.
Płatność kartą w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banku. Fakt, że pieniądze zniknęły z Twojego konta, nie oznacza, że Furgonetka już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Twój rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku.
- zwykły przelew online - księgowany jest w ciągu doby w zależności do sesji wychodzących i przychodzących banków (uwzględniając wyłącznie dni robocze).
- gotówka - czas księgowania uzależniony jest od wewnętrznych procedur placówki, w której dokonywana była wpłata. Najczęściej wynosi do 2 dni roboczych.
Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, poczekaj cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie przelewu, wygenerowane ze strony banku w formacie pdf (zrzut ekranu nie stanowi potwierdzenia). Dowód wpłaty przekażemy pośrednikowi płatniczemu i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.
Pamiętaj, że:
- dane do przelewu są jednorazowe, nie można ich wykorzystać do kilku transakcji - dla każdej płatności należy wygenerować z serwisu osobne dane do przelewu,
- tytuł przelewu nie może być zmieniony ani skrócony,
- kwota przelewu nie może być zmodyfikowana - wpłata musi mieć identyczną wartość, co zlecona transakcja.
Niedostosowanie się do tych zasad jest najczęstszym powodem braku zaksięgowania środków na saldzie.
Powiązane artykuły
- Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?
- Faktury i dokumenty finansowe / Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę za usługi?
- Faktury i dokumenty finansowe / W jaki sposób zmienić dane do faktury na swoim koncie?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Czy można zapłacić za przesyłkę kurierowi przy jej nadaniu?
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280