Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?

Nadpłatę powstałą na saldzie możesz pozostawić bezterminowo na poczet przyszłych zamówień - nie ma bowiem czasowego ograniczenia przechowania środków na swoim koncie.

Następnym razem, gdy dodasz przesyłkę i klikniesz Zapłać i zamów, jej cena zmniejszy się automatycznie o wartość nadpłaty, którą będziesz posiadać:

  • jeśli cena za przesyłkę będzie większa niż nadpłata, system wygeneruje przelew do zapłaty tylko na brakującą różnicę,
  • jeśli cena za przesyłkę będzie mniejsza niż nadpłata, system automatycznie zarejestruje zamówienie bez konieczności dokonywania wpłaty. Zmniejszy się jedynie nadpłata na koncie, a pozostała różnica nadal będzie do Twojej dyspozycji bezterminowo.

Środki możesz także wypłacić na dowolny, polski rachunek bankowy.  W tym celu, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. W treści wiadomości, oprócz dyspozycji wypłaty, podaj niezbędne dane przelewu:

1. imię i nazwisko lub nazwa firmy,
2. adres,
3. numer rachunku bankowego (polskiego),
4. kwotę wypłaty.

Zwróć uwagę, że Twoja pierwotna wpłata dokonana była na konto pośrednika płatniczego DotPay, a nie nasze, dlatego nie znamy tych danych. Jeśli ich od Ciebie nie otrzymamy, nie będziemy mogli wypłacić środków, dlatego przed wysłaniem wiadomości upewnij się, czy zawiera ona komplet powyższych informacji.

Wypłata nie jest możliwa, jeśli na Twoim koncie widnieje zadłużenie (lub na innym koncie powiązanym z Twoim) albo gdy wiadomość z dyspozycją wysłana była bez wcześniejszego zalogowania do serwisu. Nie mamy wówczas pewności, że korespondujemy z osobą upoważnioną - właścicielem konta.
 

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Krzysiek
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem