Help
Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?
Nadpłatę powstałą na saldzie możesz pozostawić bezterminowo na poczet przyszłych zamówień – nie ma bowiem czasowego ograniczenia przechowania środków na swoim koncie.
Następnym razem, gdy dodasz przesyłkę i klikniesz Zapłać i zamów, jej cena zmniejszy się automatycznie o wartość nadpłaty, którą będziesz posiadać:
- jeśli cena za przesyłkę będzie większa niż nadpłata, system wygeneruje przelew do zapłaty tylko na brakującą różnicę,
- jeśli cena za przesyłkę będzie mniejsza niż nadpłata, system automatycznie zarejestruje zamówienie bez konieczności dokonywania wpłaty. Zmniejszy się jedynie nadpłata na koncie, a pozostała różnica nadal będzie do Twojej dyspozycji bezterminowo.
Środki możesz także w każdym momencie wypłacić (co ważne, wypłata kwoty powyżej 100 zł jest odpłatna zgodnie z cennikiem). Zobacz, jak to zrobić w kilku prostych krokach:
- Zaloguj się do Panelu klienta i przejdź do zakładki Saldo
- Kliknij w przycisk Wypłać widoczny tuż obok informacji o dostępnych środkach.
- Postępuj zgodnie z informacjami widocznymi w komunikacie.
a. W pierwszej kolejności spróbujemy zwrócić Ci środki poprzez system pośrednika płatności – tą samą metodą płatności, którą zostały wpłacone. Jeśli taka forma zwrotu będzie możliwa, zobaczysz komunikat z prośbą o potwierdzenie wypłaty środków z salda.
Czas realizacji zwrotu środków może wynieść do 14 dni.
b. W przypadku, gdy zwrot środków przez system pośrednika płatności z jakiegoś powodu okaże się niemożliwy, poprosimy Cię o uzupełnienie formularza z danymi do przelewu tradycyjnego: numer rachunku bankowego (polskiego), imię i nazwisko właściciela konta, nazwę firmy. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji, potwierdź wypłatę środków przyciskiem.
Realizacja przelewu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Oczekując na zaksięgowanie środków, pamiętaj o uwzględnieniu terminów sesji przychodzących w Twoim banku.
Ważne:
Jeżeli przycisk Wypłać nie będzie widoczny na Twoim koncie klienta, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Related articles
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Faktury i dokumenty finansowe / Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę za usługi?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Faktury i dokumenty finansowe / W jaki sposób zmienić dane do faktury na swoim koncie?
- Czy można zapłacić za przesyłkę kurierowi przy jej nadaniu?
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280