Jak możemy Ci pomóc?

Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?

Nadpłatę powstałą na saldzie możesz pozostawić bezterminowo na poczet przyszłych zamówień – nie ma bowiem czasowego ograniczenia przechowania środków na swoim koncie.

Następnym razem, gdy dodasz przesyłkę i klikniesz Zapłać i zamów, jej cena zmniejszy się automatycznie o wartość nadpłaty, którą będziesz posiadać:

  • jeśli cena za przesyłkę będzie większa niż nadpłata, system wygeneruje przelew do zapłaty tylko na brakującą różnicę,
  • jeśli cena za przesyłkę będzie mniejsza niż nadpłata, system automatycznie zarejestruje zamówienie bez konieczności dokonywania wpłaty. Zmniejszy się jedynie nadpłata na koncie, a pozostała różnica nadal będzie do Twojej dyspozycji bezterminowo.

Środki możesz także w każdym momencie wypłacić (co ważne, wypłata kwoty powyżej 100 zł jest odpłatna zgodnie z cennikiem). Zobacz, jak to zrobić w kilku prostych krokach: 

  1. Zaloguj się do Panelu klienta i przejdź do zakładki Saldo
  2. Kliknij w przycisk Wypłać widoczny tuż obok informacji o dostępnych środkach. 

  3. Postępuj zgodnie z informacjami widocznymi w komunikacie. 

    a. W pierwszej kolejności spróbujemy zwrócić Ci środki poprzez system pośrednika płatności – tą samą metodą płatności, którą zostały wpłacone. Jeśli taka forma zwrotu będzie możliwa, zobaczysz komunikat z prośbą o potwierdzenie wypłaty środków z salda. 

    Czas realizacji zwrotu środków może wynieść do 14 dni.


    b. W przypadku, gdy zwrot środków przez system pośrednika płatności z jakiegoś powodu okaże się niemożliwy, poprosimy Cię o uzupełnienie formularza z danymi do przelewu tradycyjnego: numer rachunku bankowego (polskiego), imię i nazwisko właściciela konta, nazwę firmy. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji, potwierdź wypłatę środków przyciskiem. 
            
    Realizacja przelewu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Oczekując na zaksięgowanie środków, pamiętaj o uwzględnieniu terminów sesji przychodzących w Twoim banku.

Wypłata środków nie jest możliwa w okresie fakturowania, czyli w pierwszych dniach miesiąca (nie dłużej niż 5 dni roboczych). Jeżeli opcja jest widoczna na Twoim koncie, ale widnieje jako niedostępna, spróbuj ponownie później. 

Ważne: 
Jeżeli przycisk Wypłać nie będzie widoczny na Twoim koncie klienta, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem