Help
Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.
Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.
Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek FedEx, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).
Wyjątki, dla których nie ma możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to:
- GLS - paczki z Polski odbierane są z reguły następnego dnia roboczego po zamówieniu (maksymalnie do 2 dni roboczych). Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 23:00 zazwyczaj są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 23:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu.
- Inpost - dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
- Strefa „A” do godziny 16:00,
- Strefa „B” do godziny 15:00,
- Strefa „C” do godziny 14:00,
- Strefa „D” do godziny 13:00.
Godzinę graniczną dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji „dostępne daty nadania” widocznej w formularzu zamówienia.
- Meest - przesyłki odbierane są od 1 do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
- DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
UWAGA: Przewoźnicy nie mogą przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego daty podjazdu i przedziały godzinowe wskazane w zamówieniach nie są przez nich gwarantowane.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280