Pomoc
Jak mogę zweryfikować numer telefonu na swoim koncie?
Wybrany numer telefonu możesz zweryfikować tylko na jednym koncie w serwisie. W przypadku kont prywatnych weryfikacja numeru jest niezbędna, jeżeli chcesz składać zamówienia. Dla kont firmowych weryfikacja numeru jest opcjonalna - możesz zweryfikować swój numer, jednak nie jest to niezbędne do składania zamówień.Jeżeli natomiast korzystasz z serwisu Furgonetka Giełda jako przewoźnik, dostęp do składania ofert i odpowiadania na zlecenia otrzymasz dopiero po skutecznym zweryfikowaniu Twojego numeru.
Jak zweryfikować numer telefonu?
KROK 1
Przejdź do zakładki Dane konta.
KROK 2
W sekcji telefon znajdziesz okno “Zweryfikuj swój numer telefonu”. Kliknij opcję “Zweryfikuj numer teraz”.
KROK 3
Wprowadź numer telefonu, który chcesz zweryfikować i kliknij “Wyślij do mnie kod”.
KROK 4
Na podany numer wyślemy 6-cyfrowy kod weryfikacyjny, który wystarczy wprowadzić w wyświetlonym oknie i gotowe!
Czy mogę usunąć numer z konta lub zmienić go na inny?
Nie można usunąć z konta już zweryfikowanego numeru telefonu. Jeżeli chcesz zmienić numer na inny, wystarczy, że przejdziesz do zakładki Dane Konta i w sekcji “Telefon” klikniesz opcję “Zmień numer”. Nowy numer również musi zostać przez Ciebie zweryfikowany.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280