Szukanie wg kategorii
Integracja / PrestaShop
Dzięki integracji PrestaShop z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz PrestaShop z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Następnie należy pobrać moduł (plik w formacie .zip) klikając przycisk Pobierz:
Krok 3 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu PrestaShop. Wgraj moduł, korzystając z przycisku powyżej Załaduj moduł:
Krok 4 Po potwierdzeniu poprawnej instalacji wtyczki możesz przejść do konfiguracji modułu, gdzie będziesz mógł wskazać dane nadawcy, czy wyświetlanie mapy punktów dla poszczególnych sposobów dostawy:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży PrestaShop. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Konfiguracja metod dostawy do wyświetlania mapy punktów w koszyku sklepu.
Krok 1 Po zalogowaniu się do platformy PrestaShop w lewym menu przejdź do sekcji ULEPSZENIA -> Moduły -> Module Manager. Znajdź moduł Furgonetka i wybierz Konfiguruj.
Krok 2 Obecnie dostawę do punktu możesz wybrać wśród 7 przewoźników: DPD Pickup, ORLEN paczka, UPS AcsessPoint, Poczta Polska, FedEx Punkt, InPost Paczkomaty oraz DHL Parcelshop (dla własnej umowy). Aby mapa była widoczna w koszyku sklepu dla wskazanej metody dostawy z listy przy danej mapie, wybierz utworzoną wcześniej w PrestaShop metodę dostawy z Zapisz dane.
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej:
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280