Usługa krajowa
-
-
Waga 1 paczkiCena nettoCena netto
z opłatą paliwowąCena brutto
-
-
DOX Punkt → Kurier
-
DOX11,39 zł13,78 zł16,95 zł
-
-
Paczka Punkt → Kurier
-
do 2 kg11,39 zł13,78 zł16,95 zł
-
od 2 do 5 kg12,39 zł14,99 zł18,44 zł
-
od 5 do 10 kg13,39 zł16,20 zł19,93 zł
-
od 10 do 20 kg15,99 zł19,35 zł23,80 zł
-
od 20 do 31.5 kg23,89 zł28,91 zł35,55 zł
-
Usługi dodatkowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena netto
z opłatą paliwowąCena brutto -
Ubezpieczenie przesyłki od 0,01 zł do 1 000,00 zł
0,00 zł0,00 zł0,00 zł -
Anulowanie przesyłki (1)
11,00 zł13,31 zł16,37 zł -
Opłata paliwowa
21% ceny usług podstawowych i dodatkowych21% ceny usług podstawowych i dodatkowych21% ceny usług podstawowych i dodatkowych -
Opłata za ręczne sortowanie
131,99 zł159,71 zł196,44 zł -
Kolejna próba doręczenia przesyłki (2)
16,49 zł19,95 zł24,54 zł
Usługi niestandardowe
-
Nazwa usługi
Cena nettoCena netto
z opłatą paliwowąCena brutto -
Przeadresowanie przesyłki
100% opłaty za przesyłkę100% opłaty za przesyłkę100% opłaty za przesyłkę -
Spedycyjne powiadomienie SMS
0,10 zł0,10 zł0,12 zł -
Powiadomienie SMS odbiorcy o nadaniu
0,10 zł0,10 zł0,12 zł -
Przesyłka przekraczająca wagę wolumetryczną
32,99 zł39,92 zł49,10 zł -
Zwrot do nadawcy
Opłata podstawowaOpłata podstawowaOpłata podstawowa -
Nadanie przesyłki niezgodnej ze zleceniem w dopuszczalnym limicie wagowym (3)
Zgodnie z niniejszym cennikiemZgodnie z niniejszym cennikiemZgodnie z niniejszym cennikiem -
Przesyłka przekraczająca dopuszczalny limit wagowy/wymiarowy (4)
-
Nadanie lub próba nadania przesyłki z towarem zabronionym (w szczególności materiały pirotechniczne)
2 000,00 zł2 000,00 zł2 460,00 zł -
Opłata za wpłatę środków (PayPal)
1,22 zł + 1,88% od wpłacanej kwoty1,22 zł + 1,88% od wpłacanej kwoty1,50 zł + 2,3124% od wpłacanej kwoty -
Wysłanie monitu windykacyjnego (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł8,40 zł -
Wysłanie faktury w wersji papierowej (koszt listu poleconego priorytetowego)
8,40 zł8,40 zł8,40 zł -
Opłata za ponowny przelew
2,00 zł2,00 zł2,46 zł -
Opłata za przelew weryfikacyjny
5,00 zł5,00 zł6,15 zł -
Opłata za wypłatę środków z konta Standard (5)
10,00 zł10,00 zł12,30 zł
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
- (1)Opłata naliczana jest w przypadku anulowania przesyłki od momentu nadania jej w punkcie lub automacie paczkowym.
- (2)Opłata naliczana jest w przypadku trzeciej i każdej kolejnej próby doręczenia przesyłki do Odbiorcy.
- (3)Opłata stanowi różnicę między ceną przesyłki wyliczoną na podstawie parametrów wprowadzonych do zamówienia a ceną określoną w przedziale wagowym odpowiadającym rzeczywistej wadze przesyłki przekazanej do transportu, widniejącą w cenniku powyżej.
- (4)Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics Systems Poland Spółka z o.o., Taryfikator, pozycja: Obciążenie za paczkę nietransportowalną technologicznie, Obciążenie za paczkę przeważoną, Obciążenie za paczkę ponadgabarytową, Obciążenie za paczkę przekraczającą wagę wolumetryczną.
- (5)Opłata pobierana w przypadku wypłaty środków z salda o wartości powyżej 100 zł.
Historia zmian opłat w cenniku:
Historia zmian opłat paliwowych:
Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:
- Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
- Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
- Szybkie zwroty pobrań w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki.
- Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
- Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z namiGLS
Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.
Usługi międzynarodowe:
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.
GLS gwarantuje:
- Doręczenie przesyłki w standardowym terminie do 5 dni roboczych.
- Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
- Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
- Cyfrowy Podpis Odbiorcy.
- Drugą próbę doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
FlexDelivery Service
Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
InfoService
To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Pick&Return Service
Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.
Pick&Ship Service
Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.
ShopDelivery Service
Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
ShopReturn Service
Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.