Pomoc
Integracje ze Sklepami / WooCommerce
Dzięki integracji WooCommerce z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz WooCommerce z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Pobierz moduł bezpośrednio ze strony WordPress: Furgonetka.pl: Integracja z WooCommerce, a następnie przejdź w panelu WooCommerce do zakładki Wtyczki -> Dodaj nową i zainstaluj go, korzystając z przycisku Wyślij wtyczkę na serwer.
Wtyczkę możesz również pobrać z repozytorium wtyczek w Wordpress wybierając opcję Wtyczki -> Dodaj nową. Aby odnaleźć wtyczkę, wpisz frazę "furgonetka". Na karcie wtyczki wybierz opcję Zainstaluj.
Krok 3 Po potwierdzeniu poprawnej instalacji wtyczkę należy włączyć, klikając przycisk Włącz:
Krok 4 Wgraną i aktywowaną wtyczkę należy skonfigurować. W tym celu w bocznym menu kliknij opcję Furgonetka. Następnie wybierz Zaczynamy:
Krok 5 Zainicjowanie połączenia przeniesie Cię do naszego serwisu w celu zatwierdzenia połączenia. Wyraź zgodę, aby nawiązać połączenie.
Dodano właśnie źródło sprzedaży WooCommerce. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Konfiguracja mapy punktów
Krok 1 Po zalogowaniu się do platformy WooCommerce przejdź do zakładki WooCommerce -> Furgonetka -> Dołącz mapę. Zakładka ta dostępna będzie po instalacji wtyczki i skutecznym połączeniu jej z kontem w serwisie Furgonetka.pl.
Lewym przyciskiem myszy wskaż daną metodę i zapisz zmiany.
Aby w ramkach przy dostawcach pojawiły się opcje wyboru, należy wcześniej utworzyć w sklepie odpowiednie formy dostawy, np.jeśli planujesz wyświetlać w koszyku mapę DPD, w sklepie dodaj formę dostawy o nazwie zawierającej człon: DPD, a następnie w ramce "Dodaj mapę DPD" wskaż tę formę i zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.
Każda opcja dostawy może posiadać tylko jeden typ dołączonej mapy.
Jeżeli chcesz wyłączyć wyświetlanie mapy, wystarczy, że odznaczysz na liście z [Kroku 2] metodę dostawy, używając skrótu CTRL + lewy przycisk myszy zapisując przy tym wprowadzone zmiany.
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280