Szukanie wg kategorii
Integracja / Shopify
Dzięki integracji Shopify z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Apps.
Krok 3 Przejdź do zarządzania prywatnymi aplikacjami klikając Manage private apps.
Krok 4 Utwórz nową prywatną aplikację klikając przycisk Create a new private app.
Krok 5 W sekcji App details wprowadź nazwę swojej prywatnej aplikacji i adres e-mail do kontaktu.
Krok 6 W sekcji Admin API wybierz obszary swojego sklepu, do których aplikacja ma mieć dostęp i potwierdź, klikając przycisk Save.
Krok 7 Na kolejnym ekranie wyświetlony zostanie Klucz API (API key) i hasło (Password) do aplikacji.
Krok 8 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Shopify. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 9 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie https://… w domenie myshopify),
- Klucz API oraz hasło, które utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie Shopify (Krok 7).
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Shopify. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Import zamówień.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280