Pomoc
Jak najszybciej zamówić identyczne przesyłki do wielu odbiorców?
Jeśli regularnie wysyłasz identyczne przesyłki do różnych odbiorców, na przykład sprzedając określony asortyment w sieci, zapewne za każdym razem tworzysz niemal identyczne zamówienia. W takiej sytuacji pomocna będzie dla Ciebie funkcja wysyłki seryjnej.
Funkcja wysyłki seryjnej umożliwia szybkie zarejestrowanie wielu zamówień na identyczne przesyłki, które trafiają do różnych odbiorców.
Jak skorzystać z wysyłki seryjnej?
2. Otwierasz formularz dodawania przesyłki i podajesz parametry nadawanych paczek — wypełniasz te dane tylko raz, ponieważ wszystkie przesyłki są takie same. Następnie uzupełniasz informacje o nadaniu.
Jeśli nie chcesz korzystać z pliku, dane każdego z Odbiorców możesz dodać pojedynczo — uzupełnij je ręcznie lub skorzystaj z książki adresowej.
4. Możesz edytować dane poszczególnych odbiorców, dodawać nowych lub usuwać istniejących. Jeśli pojawi się błąd w danych odbiorcy, system wyraźnie Cię o tym poinformuje, umożliwiając szybkie poprawki bez konieczności usuwania odbiorcy z listy.
5. Wybierz przewoźnika, który zrealizuje wysyłkę, a następnie kliknij „Podsumowanie i płatność” lub „Zapisz do wysłania”, aby dokończyć zamówienie później. Zamówione przesyłki znajdziesz w zakładce „Zamówione”, a te, które chcesz wysłać później, znajdziesz w zakładce “Do wysłania”.
Niezależnie od tego, czy składasz zamówienie, czy zapisujesz do późniejszego wysłania, przesyłki zostaną zapisane w Twoim Panelu Klienta jako Grupa przesyłek, aby było wiadomo, że zostały utworzone jednocześnie w ramach Wysyłki seryjnej. Każdą z nich możesz potem zarządzać oddzielnie, np. śledzić jej transport lub przeadresować.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia przesyłki znajdziesz w zakładce “Zamówione”. Wydrukuj dokumenty przewozowe (możesz to zrobić za pomocą naszej aplikacji Asystent Drukowania) i przygotuj przesyłki, a następnie wyślij je zgodnie ze sposobem nadania wybranym w formularzu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280