How can we help you?

Jak zamówić pomoc w załadunku lub rozładunku przesyłki paletowej?

Większość firm kurierskich realizuje podjazdy po paletę przystosowanym do tego pojazdem. Poniżej znajdziesz informacje, jakie zasady mają poszczególni przewoźnicy. 

DPD
Jeżeli nie masz możliwości samodzielnego załadowania palety na auto kierowcy, w podsumowaniu zamówienia możesz zaznaczyć opcję “Potrzebuję pomocy w załadunku palety”. Wówczas DPD otrzyma Twoją prośbę o zorganizowanie wsparcia w załadunku. 
Jeżeli Odbiorca potrzebuje pomocy z rozładunkiem, skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia. Twoją dyspozycję przekażemy wówczas do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. 

Należy pamiętać, że zarówno w przypadku nadania jak i doręczenia może się zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował przystosowanym autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie.
W firmie DPD usługa pomocy w załadunku / rozładunku jest bezpłatna.

FedEx
Większość oddziałów przewoźnika FedEx posiada auta przystosowane do załadunku / rozładunku i nimi obsługuje podjazdy po palety. Niemniej zarówno Nadawca jak i Odbiorca powinien zapewnić pomoc w czynnościach ładunkowych palety. Jeśli podczas nadania / doręczenia palety będzie konieczność użycia dodatkowego sprzętu przez kuriera, FedEx może obciążyć Cię opłatą zgodną z Cennikiem już po wykonaniu usługi. 

DHL
W firmie DHL standardem jest podjazd kuriera specjalnym samochodem z windą lub podnośnikiem po przesyłkę paletową, dlatego nie ma potrzeby składania dodatkowej dyspozycji. 
 
Ambro Express
W firmie Ambro Express czynności ładunkowe (tj. załadunek i rozładunek przesyłek) należą odpowiednio do obowiązków Nadawcy i Odbiorcy. Przewoźnik nie ma obowiązku wykonywania czynności ładunkowych ani zapewnienia środków technicznych lub urządzeń umożliwiających załadunek i rozładunek. Przewoźnik nie dokonuje podjazdu autem z windą.
 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept