Jak możemy Ci pomóc?

Jak zamówić pomoc w załadunku lub rozładunku przesyłki paletowej?

Większość firm kurierskich realizuje podjazdy po paletę przystosowanym do tego pojazdem. Poniżej znajdziesz informacje, jakie zasady mają poszczególni przewoźnicy. 

DPD
Jeżeli nie masz możliwości samodzielnego załadowania palety na auto kierowcy, w podsumowaniu zamówienia możesz zaznaczyć opcję “Potrzebuję pomocy w załadunku palety”. Wówczas DPD otrzyma Twoją prośbę o zorganizowanie wsparcia w załadunku. 
Jeżeli Odbiorca potrzebuje pomocy z rozładunkiem, skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia. Twoją dyspozycję przekażemy wówczas do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. 

Należy pamiętać, że zarówno w przypadku nadania jak i doręczenia może się zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował przystosowanym autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie.
W firmie DPD usługa pomocy w załadunku / rozładunku jest bezpłatna.

FedEx
Większość oddziałów przewoźnika FedEx posiada auta przystosowane do załadunku / rozładunku i nimi obsługuje podjazdy po palety. Niemniej zarówno Nadawca jak i Odbiorca powinien zapewnić pomoc w czynnościach ładunkowych palety. Jeśli podczas nadania / doręczenia palety będzie konieczność użycia dodatkowego sprzętu przez kuriera, FedEx może obciążyć Cię opłatą zgodną z Cennikiem już po wykonaniu usługi. 

DHL
W firmie DHL standardem jest podjazd kuriera specjalnym samochodem z windą lub podnośnikiem po przesyłkę paletową, dlatego nie ma potrzeby składania dodatkowej dyspozycji. 
 
Ambro Express
W firmie Ambro Express czynności ładunkowe (tj. załadunek i rozładunek przesyłek) należą odpowiednio do obowiązków Nadawcy i Odbiorcy. Przewoźnik nie ma obowiązku wykonywania czynności ładunkowych ani zapewnienia środków technicznych lub urządzeń umożliwiających załadunek i rozładunek. Przewoźnik nie dokonuje podjazdu autem z windą.
 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem