Pomoc
Jak zamówić pomoc w załadunku lub rozładunku przesyłki paletowej?
Większość firm kurierskich realizuje podjazdy po paletę przystosowanym do tego pojazdem. Poniżej znajdziesz informacje, jakie zasady mają poszczególni przewoźnicy.
DPD
Jeżeli nie masz możliwości samodzielnego załadowania palety na auto kierowcy, w podsumowaniu zamówienia możesz zaznaczyć opcję “Potrzebuję pomocy w załadunku palety”. Wówczas DPD otrzyma Twoją prośbę o zorganizowanie wsparcia w załadunku.
Jeżeli Odbiorca potrzebuje pomocy z rozładunkiem, skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia. Twoją dyspozycję przekażemy wówczas do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.
Należy pamiętać, że zarówno w przypadku nadania jak i doręczenia może się zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował przystosowanym autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie.
W firmie DPD usługa pomocy w załadunku / rozładunku jest bezpłatna.
FedEx
Większość oddziałów przewoźnika FedEx posiada auta przystosowane do załadunku / rozładunku i nimi obsługuje podjazdy po palety. Niemniej zarówno Nadawca jak i Odbiorca powinien zapewnić pomoc w czynnościach ładunkowych palety. Jeśli podczas nadania / doręczenia palety będzie konieczność użycia dodatkowego sprzętu przez kuriera, FedEx może obciążyć Cię opłatą zgodną z Cennikiem już po wykonaniu usługi.
DHL
W firmie DHL standardem jest podjazd kuriera specjalnym samochodem z windą lub podnośnikiem po przesyłkę paletową, dlatego nie ma potrzeby składania dodatkowej dyspozycji.
Ambro Express
W firmie Ambro Express czynności ładunkowe (tj. załadunek i rozładunek przesyłek) należą odpowiednio do obowiązków Nadawcy i Odbiorcy. Przewoźnik nie ma obowiązku wykonywania czynności ładunkowych ani zapewnienia środków technicznych lub urządzeń umożliwiających załadunek i rozładunek. Przewoźnik nie dokonuje podjazdu autem z windą.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280