Jak możemy Ci pomóc?

Jak dodać link do formularza zwrotu w sklepie / PrestaShop

Aby dodać link do stopki strony w sklepie internetowym na platformie PrestaShop, należy zalogować się do Panelu administracyjnego sklepu, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami:

 Krok 1  W menu bocznym znajdź sekcję Ulepszenia, a następnie rozwiń Moduły. Kliknij  kategorię Module Manager (lub Menedżer modułów).



 Krok 2  Do wyszukiwarki wpisz hasło “link” i wyszukaj. Spośród dostępnych wyników wybierz moduł Lista linków.



 Krok 3  Wybierz opcję Konfiguruj, która przeniesie Cię do ustawień Stopki w Twoim sklepie. Jeśli nie posiadasz jeszcze modułu Listy linków, znajdź go w katalogu modułów i Zainstaluj.



 Krok 4  W ustawieniach znajdziesz bloki tematyczne, które znajdują się w Stopce Twojego sklepu. Wybierz, dla którego z nich chcesz dodać link i przejdź do edycji zawartości. Jeśli nie masz utworzonego żadnego bloku, najpierw utwórz Nowy blok, podepnij go do displayFooter i edytuj zawartość.



 Krok 5  W sekcji z Edycją linków znajdziesz linki statyczne, czyli “przypięte” na stałe, a także opcję dodania nowego linku. Uzupełnij pole Zawartość niestandardowa o Tytuł (czyli tekst swojego odnośnika) oraz o adres URL, na który ma prowadzić link. Na koniec Dodaj i Zapisz nowy link.



Gotowe! Dodany link powinien pojawić się w Stopce Twojego sklepu na PrestaShop.



Warto wiedzieć, że oprócz możliwości ustawienia linków w Panelu do konfiguracji sklepu, link można również umieścić bezpośrednio w kodzie sklepu internetowego w dowolnym miejscu.
 
WAŻNE
Powyższa instrukcja podaje przykładowy sposób na dodanie linku do stopki w sklepie internetowym na platformie PrestaShop. W przypadku jakichkolwiek problemów lub konieczności wybrania innego sposobu działania skontaktuj się z supportem technicznym platformy sklepowej lub programistą odpowiedzialnym za szablon sklepu.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem