Pomoc
Jak dodać link do formularza zwrotu w sklepie / Shopify
Aby dodać link do stopki strony w sklepie internetowym na platformie Shopify, należy zalogować się do Panelu administracyjnego sklepu, a następnie przejść cały proces zgodnie z poniższymi krokami:Krok 1 W menu bocznym kliknij Online Store i z listy rozwijanej wybierz sekcję Navigation.
Krok 2 Następnie przejdź do edycji Stopki poprzez odnośnik Footer menu.
Krok 3 Do listy pozycji w stopce, dodaj nowy link, klikając Add menu item.
Krok 4 Podaj nazwę, pod którą ma się wyświetlać nowy link, a następnie uzupełnij pole z adresem URL dla odnośnika i zapisz zmiany, klikając w przycisk Add.
Krok 5 Jak widzisz, na liście w edytorze stopki jest już widoczny Twój nowy link. Jeśli chcesz zmienić jego pozycję, np. przesunąć wyżej, “złap” za ikonę z sześcioma kropkami i przeciągnij rubrykę w wybrane miejsce. Na koniec zapisz zmiany Save menu.
Gotowe! Nowy link jest już widoczny w stopce Twojego sklepu i dostępny dla Twoich klientów.
Warto wiedzieć, że oprócz możliwości ustawienia linków w Panelu do konfiguracji sklepu, link można również umieścić bezpośrednio w kodzie sklepu internetowego w dowolnym miejscu.
Powyższa instrukcja podaje przykładowy sposób na dodanie linku do stopki w sklepie internetowym na platformie Shopify. W przypadku jakichkolwiek problemów lub konieczności wybrania innego sposobu działania skontaktuj się z supportem technicznym platformy sklepowej, lub programistą odpowiedzialnym za szablon sklepu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280