Pomoc
Integracje ze Sklepami / Sellastik by home.pl
Dzięki integracji Sellastik by home.pl z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. Krok 1 Zaloguj się do panelu home.pl.
Krok 2 Z menu po lewej stronie wybierz Sellastik by home.pl. Następnie na karcie ze szczegółami sklepu przejdź do opcji zarządzania.
Krok 3 Będąc już w kokpicie sklepu, przejdź do ustawień integracji z Furgonetką, wybierając z menu po lewej stronie Wysyłka i odbiór > Furgonetka.
Krok 4 Połącz się ze swoim kontem klikając przycisk + Zaczynamy.
Jeśli konto jest już połączone w tym miejscu zobaczysz swój adres e-mail konta na Furgonetka.pl oraz przycisk Rozłącz. Możesz go użyć, kiedy będziesz chciał połączyć się z innym kontem naszego serwisu.
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Selllastik. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Jak włączyć mapę punktów odbioru w koszyku sklepu:
Krok 1 Po zalogowaniu się do panelu swojego sklepu przejdź do zakładki Wysyłka i odbiór > Furgonetka.
Krok 2 W sekcji Mapa określ, jakiego rodzaju punkty odbioru mają być dostępne na mapie dla poszczególnych metod dostaw. Każdą kolejną mapę dodajesz, używając opcji Dodaj mapę.
Pamiętaj, aby na liście Metod dostaw pojawiły się opcje wyboru, należy wcześniej utworzyć w sklepie odpowiednie formy dostawy, np. jeśli planujesz wyświetlać w koszyku mapę ORLEN Paczka, w sklepie dodaj formę dostawy o nazwie zawierającej człon: ORLEN, a następnie na liście Rodzaj punktu wybierz typ mapy "ORLEN Paczka" oraz wskaż tę metodę, tj. "ORLEN" i zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.
Zobacz przydatne instrukcje:
- Jak się zarejestrować w serwisie Furgonetka.pl
- Jak tworzyć przesyłki korzystając z rozwiązania Szybka Przesyłka
- Jak wystawiać dokumenty sprzedażowe za pomocą Szybkiej Faktury
- Jak działa darmowy system Zwrotów
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280