How can we help you?

Integracje ze Sklepami / Sellastik by home.pl

Dzięki integracji Sellastik by home.pl z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 
 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu home.pl.



 Krok 2  Z menu po lewej stronie wybierz Sellastik by home.pl. Następnie na karcie ze szczegółami sklepu przejdź do opcji zarządzania.



 Krok 3 
Będąc już w kokpicie sklepu, przejdź do ustawień integracji z Furgonetką, wybierając z menu po lewej stronie Wysyłka i odbiór > Furgonetka.



 Krok 4  Połącz się ze swoim kontem klikając przycisk + Zaczynamy.



Jeśli konto jest już połączone w tym miejscu zobaczysz swój adres e-mail konta na Furgonetka.pl oraz przycisk Rozłącz. Możesz go użyć, kiedy będziesz chciał połączyć się z innym kontem naszego serwisu.


 

Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Selllastik. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.

 

Jak włączyć mapę punktów odbioru w koszyku sklepu:


 Krok 1  Po zalogowaniu się do panelu swojego sklepu przejdź do zakładki Wysyłka i odbiór > Furgonetka.




 Krok 2  W sekcji Mapa określ, jakiego rodzaju punkty odbioru mają być dostępne na mapie dla poszczególnych metod dostaw. Każdą kolejną mapę dodajesz, używając opcji Dodaj mapę.



Pamiętaj, aby na liście Metod dostaw pojawiły się opcje wyboru, należy wcześniej utworzyć w sklepie odpowiednie formy dostawy, np. jeśli planujesz wyświetlać w koszyku mapę ORLEN Paczka, w sklepie dodaj formę dostawy o nazwie zawierającej człon: ORLEN, a następnie na liście Rodzaj punktu wybierz typ mapy "ORLEN Paczka" oraz wskaż tę metodę, tj. "ORLEN" i zapisz zmiany.


Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.




Zobacz przydatne instrukcje:

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept