Help
Integracje ze Sklepami / Sellastik by home.pl
Dzięki integracji Sellastik by home.pl z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. Krok 1 Zaloguj się do panelu home.pl.
Krok 2 Z menu po lewej stronie wybierz Sellastik by home.pl. Następnie na karcie ze szczegółami sklepu przejdź do opcji zarządzania.
Krok 3 Będąc już w kokpicie sklepu, przejdź do ustawień integracji z Furgonetką, wybierając z menu po lewej stronie Wysyłka i odbiór > Furgonetka.
Krok 4 Połącz się ze swoim kontem klikając przycisk + Zaczynamy.
Jeśli konto jest już połączone w tym miejscu zobaczysz swój adres e-mail konta na Furgonetka.pl oraz przycisk Rozłącz. Możesz go użyć, kiedy będziesz chciał połączyć się z innym kontem naszego serwisu.
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Selllastik. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Jak włączyć mapę punktów odbioru w koszyku sklepu:
Krok 1 Po zalogowaniu się do panelu swojego sklepu przejdź do zakładki Wysyłka i odbiór > Furgonetka.
Krok 2 W sekcji Mapa określ, jakiego rodzaju punkty odbioru mają być dostępne na mapie dla poszczególnych metod dostaw. Każdą kolejną mapę dodajesz, używając opcji Dodaj mapę.
Pamiętaj, aby na liście Metod dostaw pojawiły się opcje wyboru, należy wcześniej utworzyć w sklepie odpowiednie formy dostawy, np. jeśli planujesz wyświetlać w koszyku mapę ORLEN Paczka, w sklepie dodaj formę dostawy o nazwie zawierającej człon: ORLEN, a następnie na liście Rodzaj punktu wybierz typ mapy "ORLEN Paczka" oraz wskaż tę metodę, tj. "ORLEN" i zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.
Zobacz przydatne instrukcje:
- Jak się zarejestrować w serwisie Furgonetka.pl
- Jak tworzyć przesyłki korzystając z rozwiązania Szybka Przesyłka
- Jak wystawiać dokumenty sprzedażowe za pomocą Szybkiej Faktury
- Jak działa darmowy system Zwrotów
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280