Pomoc
Jak sprawdzić numer telefonu do kuriera DPD?
Przewoźnik DPD na swojej stronie udostępnia numery telefonów do kurierów odpowiedzialnych za odbiór lub doręczenie przesyłki. Jeżeli nadajesz przesyłkę lub czekasz na jej doręczenie, a podjazd jest realizowany na terenie Polski, możesz sprawdzić numer do kuriera realizującego usługę.Poniżej znajdziesz instrukcje, które pozwolą Ci szybko sprawdzić numer telefonu do kuriera DPD w trzech możliwych sytuacjach.
1. Nadanie przesyłki z opcją samodzielnego drukowania dokumentów
Numer telefonu jest udostępniany w dniu planowanego podjazdu kuriera.
Numer do kuriera DPD można znaleźć na stronie: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
W tym celu należy zaznaczyć w pierwszej kolejności [Numer zlecenia], a następnie w jednym z dostępnych pól wpisać numer zlecenia Twojej przesyłki. Znajdziesz go w swoim Panelu klienta, w zakładce [Zamówione], rozwijając szczegóły wybranej przesyłki.
Aby wyświetlić numer kuriera, należy kliknąć szarą strzałkę i podać kod pocztowy nadawcy oraz przepisać kod z obrazka, a następnie wybrać [Pokaż].
Warunkiem dostępności numeru jest odznaczenie na stronie przewoźnika statusu: Zlecenie w realizacji. Szczegółową instrukcję znajdziesz na poniższym filmie:
Numer przestaje być dostępny po zamknięciu zlecenia — po nieudanej próbie odbioru lub po nadaniu przesyłki.
2. Nadanie przesyłki z opcją bez drukowania dokumentów
Numer telefonu jest udostępniany w dniu planowanego podjazdu kuriera.
Numer do kuriera DPD można znaleźć na stronie: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
W tym celu należy zaznaczyć w pierwszej kolejności [Numer paczki], a następnie w jednym z dostępnych pól wpisać numer przesyłki i kliknąć [Wyszukaj]. W celu sprawdzenia numeru telefonu kuriera DPD należy kliknąć szarą strzałkę i uzupełnić jedno z pól, które się pojawi np. kod pocztowy Nadawcy i kliknąć [Pokaż].
Warunkiem dostępności numeru jest odznaczenie na stronie przewoźnika statusu: Zlecenie przekazane do realizacji. Szczegółową instrukcję znajdziesz na poniższym filmie:
Numer przestaje być dostępny po zamknięciu zlecenia — po nieudanej próbie odbioru lub po nadaniu przesyłki.
3. Doręczenie przesyłki
Numer telefonu jest udostępniany w dniu planowanego doręczenia przesyłki.
Numer do kuriera doręczającego widoczny jest na stronie: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Aby go sprawdzić, wystarczy zaznaczyć w pierwszej kolejności [Numer paczki], a następnie w jednym z dostępnych pól wpisać numer przesyłki i kliknąć [Wyszukaj]. Wówczas przy komunikacie [Sprawdź telefon do kuriera] należy kliknąć szarą strzałkę i uzupełnić jedno z pól, które się pojawi np. kod pocztowy Nadawcy lub Odbiorcy i kliknąć [Pokaż].
Warunkiem dostępności numeru jest status: Wydanie przesyłki do doręczenia. Szczegółową instrukcję znajdziesz na poniższym filmie:
Numer przestaje być dostępny po doręczeniu przesyłki lub po nieudanej próbie doręczenia.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280