Pomoc
Co to jest usługa DPD Pickup i jak z niej skorzystać?
DPD Pickup to sieć obejmująca możliwość nadania i odbioru przesyłek w punktach usługowych w wyznaczonych placówkach partnerskich. W Polsce sieć DPD Pickup obejmuje ponad 27000 placówek, a ich liczba stale wzrasta. Ważnym atutem sieci jest fakt, że przygotowaną przesyłkę można zanieść do wyznaczonego przez siebie punktu, nie trzeba czekać na przyjazd kuriera. Paczkę można nadać czy odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, oraz skorzystać z szeregu usług dodatkowych, jak ubezpieczenie czy nadanie paczki za pobraniem.
Jak nadać przesyłkę w punkcie DPD Pickup w serwisie Furgonetka.pl?
1. Załóż bezpłatne konto w serwisie.
2. Zaloguj się do konta, następnie na stronie głównej lub w Panelu Klienta kliknij przycisk “Dodaj przesyłkę”.
3. Uzupełnij dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły paczki. Wybierz sposób nadania przesyłki: "Kurier przyjedzie po przesyłkę" lub "Dostarczę przesyłkę do punktu", a przy sposobie doręczenia zaznacz opcję “Odbiorca odbierze przesyłkę z punktu”.
DPD Pickup oferuje wariant nadanie w punkcie - dostawę do punktu, lub nadanie z określonego adresu - dostawę do punktu.
4. Wybierz firmę "DPD Pickup" i kliknij przycisk "Zapisz do wysłania".
5. Na kolejnej stronie (zakładka „Do wysłania”) zaznacz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić oraz kliknij “Zapłać i Zamów”.
6. Jeśli nie masz wystarczających środków na saldzie, zostaniesz przekierowany do systemu pośrednika płatności, przez który możesz dokonać przedpłaty za zamówienie. Jeśli posiadasz środki na saldzie w serwisie, zostaną one pobrane automatycznie.
7. Po zaksięgowaniu dokonanej wpłaty lub pobraniu środków dostępnych na saldzie, zamówienie zostanie zarejestrowane, a na naszej stronie zostanie wyświetlone potwierdzenie rejestracji przesyłki wraz z dostępem do dokumentów przewozowych.
Wybierz dogodny punkt nadania, następnie wydrukuj protokół przekazania towaru i etykietę z adresem Odbiorcy – naklej ją na przesyłkę, przygotuj paczkę i zanieś do wskazanego przez siebie punktu.
Ile kosztuje usługa DPD Pickup?
Jeśli chcesz szybko i niewielkim kosztem nadać przesyłkę, skorzystaj z opcji DPD Pickup. Wybierz dogodny dla siebie punkt nadania, znajdujący się w drodze do Twojej pracy czy uczelni, a zaoszczędzisz nawet do 30% w porównaniu z tradycyjnym kurierem. W serwisie Furgonetka.pl ceny usługi DPD Pickup zaczynają się już od 10,91 zł brutto. Pełną ofertę z cennikiem znajdziesz na naszej stronie: https://furgonetka.pl/cennik/dpd.
DPD Pickup - na co zwrócić uwagę?
1. Jak anulować etykietę z DPD Pickup?
Etykietę można anulować z poziomu Panelu Klienta, klikając ikonę przekreślonego kółka.
2. W ciągu ilu dni mogę dostarczyć paczkę do punktu DPD Pickup?
Etykieta DPD nie ma terminu ważności, zatem paczkę można nadać w dowolnym terminie.
3. W ciągu ilu dni mogę odebrać przesyłkę?
Paczka w punkcie DPD Pickup będzie czekać na Ciebie do 7 dni kalendarzowych. Jeśli jest to paczka dostarczona do punktu, bo kurier DPD nie zastał Cię w domu, masz tylko 3 dni na odbiór paczki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.
4. Jak zostanę poinformowany o dostarczeniu przesyłki?
Jeśli w zakładce “Powiadomienia” w ustawieniach konta zaznaczyłeś opcję powiadomienia o doręczeniu, zostaniesz poinformowany o statusie przesyłki e-mailem.
5. Czy mogę wybrać zapasowy punkt?
W usłudze DPD Pickup nie ma możliwości wskazania zapasowego punktu DPD Pickup, do którego może nastąpić doręczenie.
6. Co jest potrzebne do odbioru przesyłki?
Do odbioru paczki z punktu DPD Pickup potrzebny jest numeru przesyłki oraz kod PIN, które dostarczone zostaną wiadomością SMS lub e-mail.
Zamów usługę DPD Pickup już dziś na https://furgonetka.pl/ i przekonaj się, jakie to proste.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280