Help
Paczka do Holandii – jak zamówić taniego kuriera?
Niewątpliwie najszybszym i najtańszym sposobem wysłania paczki do Holandii jest skorzystanie z usług naszego serwisu. Jako broker kurierski pośredniczymy w nadawaniu przesyłek krajowych i międzynarodowych, więc paczka do Holandii może zostać doręczona nie tylko szybko, ale i wyjątkowo tanio – taniej niż w przypadku skorzystania z usług pocztowych lub przekazania paczki prywatnemu przewoźnikowi, który jeździ na trasie Polska - Holandia. Część tych przewoźników oczywiście oferuje możliwość zabrania przesyłki, ale nie mają oni sztywnych cenników takich usług, a poza tym nigdy nie ma pewności, czy zastaną odbiorcę w domu. Jeśli się tak nie stanie, wrócą z przesyłką i usługa nie będzie zrealizowana.
Jak wysłać paczkę do Holandii?
Paczkę do Holandii możesz wysłać kurierem. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest nadanie paczki przy pomocy brokera Furgonetka, a można to zrobić w naprawdę łatwy sposób. Pierwszy krok to założenie konta w serwisie. Po rejestracji na stronie Furgonetka.pl otrzymasz dostęp do możliwości serwisu. Możesz w każdej chwili nadać paczkę do Holandii, po prostu wybierając opcję „Dodaj przesyłkę”. Po wybraniu tej opcji wpiszesz dane nadawcy i odbiorcy, określisz rodzaj przesyłki (paczka lub list), określisz wagę i wymiary przesyłki oraz wybierzesz dowolnego kuriera z listy tych, którzy dostarczają paczki do Holandii. Od razu widzisz, ile będzie kosztowała Twoja paczka.
Ile kosztuje wysłanie paczki do Holandii?
Wysłanie paczki do Holandii jest zwykle niewiele droższe niż wysyłka do Niemiec. Średnio taka usługa kosztuje o kilka złotych więcej, ale ostatecznie cena nadania jest wynikową wielu zmiennych. Pierwszą ważną kwestią wpływającą na cenę przesyłki jest jej rodzaj. Wysłanie przesyłki listowej jest tańsze niż wysłanie paczki. Jeśli chodzi o paczki, różnica w cenie będzie zależała od wagi i gabarytów – droższe są cięższe i większe paczki. Oczywiście sama waga to nie wszystko. Paczka może być stosunkowo lekka, ale za to nie nadawać się do automatycznego sortowania i wtedy zostanie potraktowana jako przesyłka niestandardowa, a takie sortuje się ręcznie, co kosztuje więcej. Jeśli zawartość przesyłki jest cenna, wykupienie opcji ubezpieczenia jeszcze bardziej podniesie cenę nadania.
Do Holandii przesyłkę wyślesz za pośrednictwem firm kurierskich FedEx, UPS, GLS, DPD i SP Express (SPX). Jeśli chcesz sprawdzić dokładne ceny nadania za granicę, przejdź do cennika międzynarodowego.
Tanie przesyłki do Holandii
Klient nie ma wpływu na cenniki ustalone w konkretnych firmach kurierskich ani na sposób pracy kurierów (co również wpływa na koszty wysyłki). Niemniej jednak tani kurier to nie tylko slogan reklamowy, a rzeczywistość, ale pod warunkiem, że nadawca sam zadba o nadanie przesyłce odpowiednich cech. Czasami wystarczy rozkręcić przedmiot będący zawartością paczki i już można zmniejszyć jej rozmiary. Innym razem dużą zawartość taniej jest rozdzielić na dwie paczki, niż płacić koszt jednej niestandardowej.
Jak długo trwa dostarczenie przesyłki do Holandii?
Najważniejszym czynnikiem warunkującym czas dostawy jest miejsce dostarczenia. Nie chodzi tu o ogólny dystans, jaki ma pokonać paczka, ale o wielkość miejscowości, do jakiej ma być dostarczona. Paczki do dużych miast takich jak Haga, Amsterdam czy Rotterdam dochodzą szybciej, niż te wysyłane do mniejszych miast i małych miejscowości. Niestety im dalej na prowincję, tym bardziej czas doręczenia może się wydłużyć. Nie jest to jednak regułą. Tak naprawdę czas doręczenia w pewnym zakresie jest zależny również od sposobu pracy ustalonego w danej firmie kurierskiej, ilości magazynów i sortowni, przez jakie przechodzi paczka oraz standardów, jakie są tam przyjęte. Zwykle przesyłka jest na miejscu w czasie 2-4 dni roboczych. Ostatecznie dopuszczalny czas transportu nie powinien przekraczać 5 dni roboczych liczonych po nadaniu.
Jak wygląda procedura doręczenia paczki na terenie Holandii?
Kurierzy firm FedEx, UPS i DPD podejmują przynajmniej 2 próby doręczenia przesyłki do odbiorcy. Inaczej kwestia ta wygląda u GLS. W przypadku tego przewoźnika, jeśli doręczenie odbywa się na terenie Holandii, po pierwszej nieudanej próbie doręczenia i nieobecności odbiorcy, kurier nie podejmuje drugiej próby dostawy paczki do momentu zwrotnego kontaktu ze strony odbiorcy. Kurier pozostawia awizo wraz z instrukcją i prośbą o kontakt z oddziałem w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. W sytuacji braku informacji od odbiorcy oraz upływu czasu magazynowania (10 dni roboczych), paczki zostają automatycznie zwrócone do nadawcy.
Masz w planach wysłanie paczki do Holandii? Skorzystaj z usług https://furgonetka.pl i zapłać mniej.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280