Pomoc
Integracje ze Sklepami / WebWave
Dzięki integracji WebWave z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego WebWave i przejdź do edycji strony sklepu.
Krok 2 Z górnego menu wybierz „Sklep”, a następnie kliknij przycisk „Ustawienia sklepu”.

Krok 3 W nowym oknie wybierz opcję "Wysyłka". Następnie w sekcji Integracje przy opcji Furgonetka kliknij "Włącz integrację".

Skopiuj Adres przekierowań oraz Token i zapisz w bezpiecznym miejscu.
Krok 4 Przejdź do strony rejestrowania nowej aplikacji OAuth2.
Krok 5 Wpisz nazwę (np. WebWave), W polu “Redirect URI” wpisz adres przekierowań i kliknij "Dodaj".

Krok 6 Skopiuj wygenerowany klucz “Client ID” i wklej go w kreatorze WebWave pod “ID Klienta”. Klucz “Client Secret” wklej w "Klucz konfiguracyjny (Client Secret)”. Naciśnij "Włącz integrację", wtedy nastąpi przekierowanie na stronę furgonetki, gdzie należy się zalogować, aby dokończyć połączenie.
Krok 7 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i przejdź do Skonfiguruj integrację, następnie kliknij w przycisk WebWave. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 8 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami)
- Adres sklepu (adres w formie https://…)
- Token (utworzony w panelu WebWave)
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:

Dodano właśnie źródło sprzedaży WebWave. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Zobacz przydatne instrukcje:
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280