Jak możemy Ci pomóc?

Integracje ze Sklepami / WebWave

Dzięki integracji WebWave z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego WebWave i przejdź do edycji strony sklepu.

 Krok 2  Z górnego menu wybierz „Sklep”, a następnie kliknij przycisk „Ustawienia sklepu”.



 Krok 3  W nowym oknie wybierz opcję "Wysyłka". Następnie w sekcji Integracje przy opcji Furgonetka kliknij "Włącz integrację".  



Skopiuj Adres przekierowań oraz Token i zapisz w bezpiecznym miejscu.

 Krok 4  Przejdź do strony rejestrowania nowej aplikacji OAuth2.

 Krok 5  Wpisz nazwę (np. WebWave), W polu “Redirect URI” wpisz adres przekierowań i kliknij "Dodaj".



 Krok 6  Skopiuj wygenerowany klucz “Client ID” i wklej go w kreatorze WebWave pod “ID Klienta”. Klucz “Client Secret” wklej w "Klucz konfiguracyjny (Client Secret)”. Naciśnij "Włącz integrację", wtedy nastąpi przekierowanie na stronę furgonetki, gdzie należy się zalogować, aby dokończyć połączenie.

 Krok 7  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i przejdź do Skonfiguruj integrację, następnie kliknij w przycisk WebWave. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj. 


 Krok 8  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami)

- Adres sklepu (adres w formie https://…)

- Token (utworzony w panelu WebWave)

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:



Dodano właśnie źródło sprzedaży WebWave. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
 

Zobacz przydatne instrukcje:

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?