Jak możemy Ci pomóc?

Czy w Furgonetce mogę zlecić nietypowy transport?

Nie wszystko można nadać za pośrednictwem zwykłej firmy kurierskiej. Jeśli masz do przewiezienia przesyłkę o niestandardowych wymiarach, dużej wadze lub wymagającą specjalnego traktowania, skorzystaj z Usługi Giełda w Furgonetce. W ten sposób szybko znajdziesz odpowiedniego przewoźnika dla dowolnego, nawet bardzo wymagającego ładunku.

 

Kiedy warto skorzystać z Giełdy transportowej?


Giełda transportowa to idealne rozwiązanie, jeśli Twoja przesyłka:
  • jest zbyt duża lub za ciężka dla firm kurierskich,
  • ma nieregularny kształt, jest umieszczona na nietypowej palecie lub składa się z wielu elementów, których nie można zapakować razem,
  • wymaga indywidualnego podejścia do transportu (np. delikatny sprzęt, meble, maszyny) i dodatkowego wsparcia przewoźnika w załadunku i rozładunku,
  • potrzebuje transportu dedykowanego i chcesz, aby całą podróż odbyła w jednym pojeździe, bez przeładunków po drodze.

 

Jakie transporty można zlecać na Giełdzie?


Usługa Giełda nie ma żadnych ograniczeń co do nadawanych towarów. Współpracujący z nami Przewoźnicy obsługują najróżniejsze typy ładunków, m.in.:
  • meble, a nawet całe przeprowadzki
  • AGD i RTV
  • pojazdy 
  • łodzie
  • maszyny i urządzenia wszelkich gabarytów
  • części pojazdów i maszyn
  • materiały budowlane
  • ładunki na paletach i w skrzyniach
  • ładunki zajmujące cały pojazd
  • zwierzęta
  • towary szczególnie delikatne

 

Jak korzystać z Giełdy w Furgonetce?


Usługa Giełda działa w bardzo prosty sposób, a cały proces obsłużysz w swoim Panelu Klienta w serwisie Furgonetka. Nie musisz przechodzić do innego serwisu, ani tworzyć nowego konta.

1. Wystaw ogłoszenie 
Służy do tego nasz standardowy formularz dodawania zamówienia. Jako Rodzaj przesyłki wybierz Transport indywidualny i wskaż kategorię, do której należy Twoja przesyłka. Następnie uzupełnij informacje o swoim zleceniu.
Szczegółową instrukcję wypełniania formularza znajdziesz w artykule Jak wystawić ogłoszenie na Giełdzie?
2. Zaczekaj na oferty 
Wszystkie propozycje pojawią się w Twoim ogłoszeniu. Możesz nawiązać korespondencję z każdym Przewoźnikiem, aby doprecyzować warunki i termin transportu, a nawet wynegocjować jeszcze korzystniejszą cenę. 
3. Wybierz Przewoźnika
Porównaj otrzymane oferty i samodzielnie wybierz tę najlepszą. Przed podjęciem decyzji warto zapoznać się z opiniami, jakie wystawili Przewoźnikom inni Zlecający - aby je zobaczyć, kliknij imię danego Przewoźnika. 
4. Nadaj swoją przesyłkę 
W chwili zaakceptowania oferty otrzymasz od nas wszystkie dane wybranego Przewoźnika. Skontaktuj się z Nim, aby ustalić szczegóły odbioru przesyłki i przekazać ładunek do transportu. 

 

Jak skontaktować się z Przewoźnikami?


W ogłoszeniu zarówno Ty, jak i Przewoźnicy zobaczycie jedynie swoje imiona. Aby ułatwić Ci wybór najlepszej oferty, na każdym etapie dajemy Ci dostęp do ocen danego Przewoźnika oraz czatu (znajduje się on w sekcji Wiadomości w Twoim ogłoszeniu), gdzie możecie ustalać szczegóły transportu i ostateczną cenę. Dzięki temu przebieg Waszej rozmowy zostanie utrwalony na Twoim koncie. 

W chwili akceptacji oferty otrzymasz pełne dane wybranego Przewoźnika, a on z kolei otrzyma Twoje. Od tego momentu możecie komunikować się bezpośrednio poza Giełdą, aby sprawnie zorganizować odbiór ładunku. 
*
Wystarczy tylko kilka prostych kroków, aby znaleźć sprawdzony transport dostosowany do Twoich potrzeb. Z Furgonetką nie ma transportów niemożliwych!
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?