Help
Czy w Furgonetce mogę zlecić nietypowy transport?
Nie wszystko można nadać za pośrednictwem zwykłej firmy kurierskiej. Jeśli masz do przewiezienia przesyłkę o niestandardowych wymiarach, dużej wadze lub wymagającą specjalnego traktowania, skorzystaj z Usługi Giełda w Furgonetce. W ten sposób szybko znajdziesz odpowiedniego przewoźnika dla dowolnego, nawet bardzo wymagającego ładunku.Kiedy warto skorzystać z Giełdy transportowej?
Giełda transportowa to idealne rozwiązanie, jeśli Twoja przesyłka:
- jest zbyt duża lub za ciężka dla firm kurierskich,
- ma nieregularny kształt, jest umieszczona na nietypowej palecie lub składa się z wielu elementów, których nie można zapakować razem,
- wymaga indywidualnego podejścia do transportu (np. delikatny sprzęt, meble, maszyny) i dodatkowego wsparcia przewoźnika w załadunku i rozładunku,
- potrzebuje transportu dedykowanego i chcesz, aby całą podróż odbyła w jednym pojeździe, bez przeładunków po drodze.
Jakie transporty można zlecać na Giełdzie?
Usługa Giełda nie ma żadnych ograniczeń co do nadawanych towarów. Współpracujący z nami Przewoźnicy obsługują najróżniejsze typy ładunków, m.in.:
- meble, a nawet całe przeprowadzki
- AGD i RTV
- pojazdy
- łodzie
- maszyny i urządzenia wszelkich gabarytów
- części pojazdów i maszyn
- materiały budowlane
- ładunki na paletach i w skrzyniach
- ładunki zajmujące cały pojazd
- zwierzęta
- towary szczególnie delikatne
Jak korzystać z Giełdy w Furgonetce?
Usługa Giełda działa w bardzo prosty sposób, a cały proces obsłużysz w swoim Panelu Klienta w serwisie Furgonetka. Nie musisz przechodzić do innego serwisu, ani tworzyć nowego konta.
1. Wystaw ogłoszenie
Służy do tego nasz standardowy formularz dodawania zamówienia. Jako Rodzaj przesyłki wybierz Transport indywidualny i wskaż kategorię, do której należy Twoja przesyłka. Następnie uzupełnij informacje o swoim zleceniu.
Szczegółową instrukcję wypełniania formularza znajdziesz w artykule Jak wystawić ogłoszenie na Giełdzie?
2. Zaczekaj na oferty
Wszystkie propozycje pojawią się w Twoim ogłoszeniu. Możesz nawiązać korespondencję z każdym Przewoźnikiem, aby doprecyzować warunki i termin transportu, a nawet wynegocjować jeszcze korzystniejszą cenę.
3. Wybierz Przewoźnika
Porównaj otrzymane oferty i samodzielnie wybierz tę najlepszą. Przed podjęciem decyzji warto zapoznać się z opiniami, jakie wystawili Przewoźnikom inni Zlecający - aby je zobaczyć, kliknij imię danego Przewoźnika.
4. Nadaj swoją przesyłkę
W chwili zaakceptowania oferty otrzymasz od nas wszystkie dane wybranego Przewoźnika. Skontaktuj się z Nim, aby ustalić szczegóły odbioru przesyłki i przekazać ładunek do transportu.
Jak skontaktować się z Przewoźnikami?
W ogłoszeniu zarówno Ty, jak i Przewoźnicy zobaczycie jedynie swoje imiona. Aby ułatwić Ci wybór najlepszej oferty, na każdym etapie dajemy Ci dostęp do ocen danego Przewoźnika oraz czatu (znajduje się on w sekcji Wiadomości w Twoim ogłoszeniu), gdzie możecie ustalać szczegóły transportu i ostateczną cenę. Dzięki temu przebieg Waszej rozmowy zostanie utrwalony na Twoim koncie.
W chwili akceptacji oferty otrzymasz pełne dane wybranego Przewoźnika, a on z kolei otrzyma Twoje. Od tego momentu możecie komunikować się bezpośrednio poza Giełdą, aby sprawnie zorganizować odbiór ładunku.
*
Wystarczy tylko kilka prostych kroków, aby znaleźć sprawdzony transport dostosowany do Twoich potrzeb. Z Furgonetką nie ma transportów niemożliwych!
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.
Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.
Check where to find your PIN?
0 / 280