Pomoc
Czy w Furgonetce mogę zlecić nietypowy transport?
Nie wszystko można nadać za pośrednictwem zwykłej firmy kurierskiej. Jeśli masz do przewiezienia przesyłkę o niestandardowych wymiarach, dużej wadze lub wymagającą specjalnego traktowania, skorzystaj z Usługi Giełda w Furgonetce. W ten sposób szybko znajdziesz odpowiedniego przewoźnika dla dowolnego, nawet bardzo wymagającego ładunku.Kiedy warto skorzystać z Giełdy transportowej?
Giełda transportowa to idealne rozwiązanie, jeśli Twoja przesyłka:
- jest zbyt duża lub za ciężka dla firm kurierskich,
- ma nieregularny kształt, jest umieszczona na nietypowej palecie lub składa się z wielu elementów, których nie można zapakować razem,
- wymaga indywidualnego podejścia do transportu (np. delikatny sprzęt, meble, maszyny) i dodatkowego wsparcia przewoźnika w załadunku i rozładunku,
- potrzebuje transportu dedykowanego i chcesz, aby całą podróż odbyła w jednym pojeździe, bez przeładunków po drodze.
Jakie transporty można zlecać na Giełdzie?
Usługa Giełda nie ma żadnych ograniczeń co do nadawanych towarów. Współpracujący z nami Przewoźnicy obsługują najróżniejsze typy ładunków, m.in.:
- meble, a nawet całe przeprowadzki
- AGD i RTV
- pojazdy
- łodzie
- maszyny i urządzenia wszelkich gabarytów
- części pojazdów i maszyn
- materiały budowlane
- ładunki na paletach i w skrzyniach
- ładunki zajmujące cały pojazd
- zwierzęta
- towary szczególnie delikatne
Jak korzystać z Giełdy w Furgonetce?
Usługa Giełda działa w bardzo prosty sposób, a cały proces obsłużysz w swoim Panelu Klienta w serwisie Furgonetka. Nie musisz przechodzić do innego serwisu, ani tworzyć nowego konta.
1. Wystaw ogłoszenie
Służy do tego nasz standardowy formularz dodawania zamówienia. Jako Rodzaj przesyłki wybierz Transport indywidualny i wskaż kategorię, do której należy Twoja przesyłka. Następnie uzupełnij informacje o swoim zleceniu.
Szczegółową instrukcję wypełniania formularza znajdziesz w artykule Jak wystawić ogłoszenie na Giełdzie?
2. Zaczekaj na oferty
Wszystkie propozycje pojawią się w Twoim ogłoszeniu. Możesz nawiązać korespondencję z każdym Przewoźnikiem, aby doprecyzować warunki i termin transportu, a nawet wynegocjować jeszcze korzystniejszą cenę.
3. Wybierz Przewoźnika
Porównaj otrzymane oferty i samodzielnie wybierz tę najlepszą. Przed podjęciem decyzji warto zapoznać się z opiniami, jakie wystawili Przewoźnikom inni Zlecający - aby je zobaczyć, kliknij imię danego Przewoźnika.
4. Nadaj swoją przesyłkę
W chwili zaakceptowania oferty otrzymasz od nas wszystkie dane wybranego Przewoźnika. Skontaktuj się z Nim, aby ustalić szczegóły odbioru przesyłki i przekazać ładunek do transportu.
Jak skontaktować się z Przewoźnikami?
W ogłoszeniu zarówno Ty, jak i Przewoźnicy zobaczycie jedynie swoje imiona. Aby ułatwić Ci wybór najlepszej oferty, na każdym etapie dajemy Ci dostęp do ocen danego Przewoźnika oraz czatu (znajduje się on w sekcji Wiadomości w Twoim ogłoszeniu), gdzie możecie ustalać szczegóły transportu i ostateczną cenę. Dzięki temu przebieg Waszej rozmowy zostanie utrwalony na Twoim koncie.
W chwili akceptacji oferty otrzymasz pełne dane wybranego Przewoźnika, a on z kolei otrzyma Twoje. Od tego momentu możecie komunikować się bezpośrednio poza Giełdą, aby sprawnie zorganizować odbiór ładunku.
*
Wystarczy tylko kilka prostych kroków, aby znaleźć sprawdzony transport dostosowany do Twoich potrzeb. Z Furgonetką nie ma transportów niemożliwych!
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280