Jak możemy Ci pomóc?

Jak edytować wystawione ogłoszenie?

Jeśli chcesz dokonać zmian w opublikowanym już ogłoszeniu, możesz je edytować do momentu, gdy pierwszy przewoźnik złoży Ci ofertę.

 

Jak edytować ogłoszenie tuż po wystawieniu?

 
  1. Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.

  2. Wybierz ogłoszenie, które chcesz zmodyfikować.

  3. Użyj funkcji EDYTUJ - znajdziesz ją w dwóch miejscach:

  • po najechaniu na wiersz ogłoszenia w zakładce Giełda

  • po kliknięciu wiersza ogłoszenia i przejściu do okna ze szczegółami. Funkcja edycji znajduje się w dolnej części ogłoszenia.

  1. W oknie edytowanego ogłoszenia wprowadź zmiany w polach, które wymagają modyfikacji. Dodaj też aktualną datę załadunku.

  2. Zapisz zmiany na dole strony.

 

Co zrobić, gdy masz już ofertę, a musisz edytować ogłoszenie?

 

Rozwiązanie będzie zależeć od zakresu zmian, jakie potrzebujesz wprowadzić w ogłoszeniu:
 

  1. Jeśli wymagana zmiana jest nieduża, np. chcesz jedynie dodać informację, że Odbiorca jest dostępny tylko w godzinach popołudniowych, albo że przesyłka nie jest w żaden sposób zabezpieczona na czas transportu, po prostu napisz to przewoźnikowi, dodając wiadomość pod złożoną przez niego ofertą. Funkcja czatu w ogłoszeniu służy właśnie wymianie dodatkowych informacji o warunkach transportu. 

Jeśli okaże się, że przewoźnik nie może się dostosować do wskazanych przez Ciebie warunków transportu, wycofa swoją ofertę, zmieni wycenę lub zaproponuje inny termin.

Uwaga: Przewoźnik złożył Ci ofertę, zanim poznał nowe warunki. Dlatego nie akceptuj tej oferty, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia, że jest wciąż aktualna. W przeciwnym wypadku ryzykujesz późniejszą odmową wykonania zlecenia, zmianą wyceny lub opóźnieniem dostawy.

Pamiętaj także, że pozostali przewoźnicy dołączający do Twojego ogłoszenia nie muszą czytać wiadomości wymienianych z innymi użytkownikami. Każdego z nich należy indywidualnie poinformować o nowych okolicznościach w zleceniu.
 

  1. Jeśli zmianie ulega istotny parametr zlecenia, np. miejsce nadania, gabaryty przesyłki lub liczba elementów wchodzących w jej skład, najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie ogłoszenia i wystawienie nowego. Te czynności zajmą Ci tylko chwilę, a znacząco ułatwią poszukiwania przewoźnika i pozwolą uniknąć późniejszych nieporozumień. 

  • Użyj przycisku WYCOFAJ OGŁOSZENIE - znajdziesz go zarówno w wierszu ogłoszenia w zakładce Giełda, jak i w oknie ze szczegółami ogłoszenia (podobnie jak przycisk do edycji).  
  • Po anulowaniu ogłoszenia w tych samych miejscach pojawi się przycisk WYSTAW PONOWNIE - użyj go.

Ta funkcja otwiera formularz dodawania ogłoszenia, który będzie już w całości uzupełniony danymi z pierwotnego ogłoszenia. Teraz wystarczy nanieść poprawne informacje w polach, które wymagają aktualizacji i wystawić ogłoszenie.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?