Pomoc
Jak edytować wystawione ogłoszenie?
Jeśli chcesz dokonać zmian w opublikowanym już ogłoszeniu, możesz je edytować do momentu, gdy pierwszy przewoźnik złoży Ci ofertę.
Jak edytować ogłoszenie tuż po wystawieniu?
-
Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.
-
Wybierz ogłoszenie, które chcesz zmodyfikować.
-
Użyj funkcji EDYTUJ - znajdziesz ją w dwóch miejscach:
-
po najechaniu na wiersz ogłoszenia w zakładce Giełda
-
po kliknięciu wiersza ogłoszenia i przejściu do okna ze szczegółami. Funkcja edycji znajduje się w dolnej części ogłoszenia.
-
W oknie edytowanego ogłoszenia wprowadź zmiany w polach, które wymagają modyfikacji. Dodaj też aktualną datę załadunku.
-
Zapisz zmiany na dole strony.
Co zrobić, gdy masz już ofertę, a musisz edytować ogłoszenie?
Rozwiązanie będzie zależeć od zakresu zmian, jakie potrzebujesz wprowadzić w ogłoszeniu:
-
Jeśli wymagana zmiana jest nieduża, np. chcesz jedynie dodać informację, że Odbiorca jest dostępny tylko w godzinach popołudniowych, albo że przesyłka nie jest w żaden sposób zabezpieczona na czas transportu, po prostu napisz to przewoźnikowi, dodając wiadomość pod złożoną przez niego ofertą. Funkcja czatu w ogłoszeniu służy właśnie wymianie dodatkowych informacji o warunkach transportu.
Jeśli okaże się, że przewoźnik nie może się dostosować do wskazanych przez Ciebie warunków transportu, wycofa swoją ofertę, zmieni wycenę lub zaproponuje inny termin.
Uwaga: Przewoźnik złożył Ci ofertę, zanim poznał nowe warunki. Dlatego nie akceptuj tej oferty, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia, że jest wciąż aktualna. W przeciwnym wypadku ryzykujesz późniejszą odmową wykonania zlecenia, zmianą wyceny lub opóźnieniem dostawy.
Pamiętaj także, że pozostali przewoźnicy dołączający do Twojego ogłoszenia nie muszą czytać wiadomości wymienianych z innymi użytkownikami. Każdego z nich należy indywidualnie poinformować o nowych okolicznościach w zleceniu.
-
Jeśli zmianie ulega istotny parametr zlecenia, np. miejsce nadania, gabaryty przesyłki lub liczba elementów wchodzących w jej skład, najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie ogłoszenia i wystawienie nowego. Te czynności zajmą Ci tylko chwilę, a znacząco ułatwią poszukiwania przewoźnika i pozwolą uniknąć późniejszych nieporozumień.
- Użyj przycisku WYCOFAJ OGŁOSZENIE - znajdziesz go zarówno w wierszu ogłoszenia w zakładce Giełda, jak i w oknie ze szczegółami ogłoszenia (podobnie jak przycisk do edycji).
- Po anulowaniu ogłoszenia w tych samych miejscach pojawi się przycisk WYSTAW PONOWNIE - użyj go.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280