Pomoc
Jak wystawić ocenę przewoźnikowi?
Po zrealizowanym transporcie warto podzielić się swoją opinią na temat współpracy z danym przewoźnikiem. Twoja ocena bardzo pomoże innym użytkownikom w wyborze rzetelnej firmy transportowej w ich ogłoszeniach.
Aby dodać ocenę:
-
Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.
-
Znajdź na liście ogłoszenie, do którego chcesz wystawić ocenę - jeśli funkcja dodania oceny jest aktywna, status ogłoszenia będzie o tym informował:
-
Kliknij wiersz ogłoszenia, aby otworzyć okno ze szczegółami.
-
W górnej części ekranu, tuż obok danych przewoźnika, znajdziesz pola służące do wystawienia oceny:
-
Zaznacz swoją ocenę i uzasadnij ją w komentarzu.
Postaraj się, aby treść uzasadnienia zawierała informacje przydatne dla kolejnych użytkowników - wskaż, co Ci się podobało w pracy przewoźnika i pochwal go za konkretną rzecz, albo opisz, co poszło nie tak. Nie podawaj tu żadnych danych osobowych, firmowych ani kontaktowych.
Porada: Nawet jeśli masz bardzo negatywne doświadczenia z przewoźnikiem i piszesz komentarz pod wpływem emocji, unikaj wulgaryzmów i wyzwisk. One pozwolą Ci wyrazić swoje niezadowolenie, ale nie dostarczą innym przydatnych informacji (no i są niezgodne z Regulaminem Usługi Giełda!). Spróbuj rzeczowo opisać napotkane problemy – to skuteczniej ostrzeże innych użytkowników.Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280