Jak możemy Ci pomóc?

Jak wystawić ocenę przewoźnikowi?

Po zrealizowanym transporcie warto podzielić się swoją opinią na temat współpracy z danym przewoźnikiem. Twoja ocena bardzo pomoże innym użytkownikom w wyborze rzetelnej firmy transportowej w ich ogłoszeniach.


Aby dodać ocenę:

  1. Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.

  2. Znajdź na liście ogłoszenie, do którego chcesz wystawić ocenę - jeśli funkcja dodania oceny jest aktywna, status ogłoszenia będzie o tym informował:

  3. Kliknij wiersz ogłoszenia, aby otworzyć okno ze szczegółami.

  4. W górnej części ekranu, tuż obok danych przewoźnika, znajdziesz pola służące do wystawienia oceny:

  5. Zaznacz swoją ocenę i uzasadnij ją w komentarzu. 

Postaraj się, aby treść uzasadnienia zawierała informacje przydatne dla kolejnych użytkowników - wskaż, co Ci się podobało w pracy przewoźnika i pochwal go za konkretną rzecz, albo opisz, co poszło nie tak. Nie podawaj tu żadnych danych osobowych, firmowych ani kontaktowych.

Porada: Nawet jeśli masz bardzo negatywne doświadczenia z przewoźnikiem i piszesz komentarz pod wpływem emocji, unikaj wulgaryzmów i wyzwisk. One pozwolą Ci wyrazić swoje niezadowolenie, ale nie dostarczą innym przydatnych informacji (no i są niezgodne z Regulaminem Usługi Giełda!). Spróbuj rzeczowo opisać napotkane problemy – to skuteczniej ostrzeże innych użytkowników.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?