Pomoc
Integracje z platformami handlowymi / Kaufland Global Marketplace
Dzięki integracji Kaufland Global Marketplace z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego Kaufland Global Marketplace.
Krok 2 Z lewego menu wybierz „Ustawienia” → „Ustawienia sklepu”, a następnie kliknij opcję „API”.
Krok 3 Jeśli klucze API zostały już wcześniej wygenerowane, system Kaufland nie pozwala na ich ponowne wyświetlenie. W takiej sytuacji należy wygenerować nowe klucze, co spowoduje przerwanie działania wszystkich dotychczasowych integracji.
Generowanie kluczy: W kreatorze kliknij przycisk „Wygeneruj nowe klucze API”.
Następnie potwierdź ostrzeżenie w nowym oknie. Spowoduje to wygenerowanie nowych kluczy.
Pamiętaj, aby skopiować je i zapisać w bezpiecznym miejscu (np. w Notatniku), ponieważ nie będzie możliwości ich ponownego wyświetlenia.
Krok 4 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji "Ustawienia". Z menu po lewej stronie wybierz Integracje, następnie na dole strony naciśnij przycisk "Skonfiguruj integrację" i wybierz "Kaufland" z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 5 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana: dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl
- Client Key: automatycznie wygenerowany kod w kroku 3
- Client Secret: automatycznie wygenerowany kod w kroku 3
- Kraj: wybierz kraj, w którym prowadzisz sprzedaż. Domyślnie ustawiony będzie Polska.
Wybierz "Dodaj", aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Kaufland Global Marketplace. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu paru minut i widoczne będą w zakładce Sprzedaż.
Ważne: Informacja o pobieraniu zamówień
Pełne dane zamówienia, w tym dane adresowe klienta, stają się dostępne dopiero po upływie 15 minut od momentu jego złożenia. Do tego czasu system nie pobiera zamówienia, ponieważ nie są jeszcze udostępnione wszystkie niezbędne informacje potrzebne do realizacji zamówienia.
Zobacz przydatne instrukcje:
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280