Jak możemy Ci pomóc?

Integracje z platformami handlowymi / Kaufland Global Marketplace

Dzięki integracji Kaufland Global Marketplace z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego Kaufland Global Marketplace.

 Krok 2  Z lewego menu wybierz „Ustawienia” → „Ustawienia sklepu”, a następnie kliknij opcję „API”.



 Krok 3  Jeśli klucze API zostały już wcześniej wygenerowane, system Kaufland nie pozwala na ich ponowne wyświetlenie. W takiej sytuacji należy wygenerować nowe klucze, co spowoduje przerwanie działania wszystkich dotychczasowych integracji.

Generowanie kluczy: W kreatorze kliknij przycisk „Wygeneruj nowe klucze API”.


Następnie potwierdź ostrzeżenie w nowym oknie. Spowoduje to wygenerowanie nowych kluczy.



Pamiętaj, aby skopiować je i zapisać w bezpiecznym miejscu (np. w Notatniku), ponieważ nie będzie możliwości ich ponownego wyświetlenia.

 Krok 4  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji "Ustawienia". Z menu po lewej stronie wybierz Integracje, następnie na dole strony naciśnij przycisk "Skonfiguruj integrację" i wybierz "Kaufland" z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.

 Krok 5  Wpisz wymagane dane: 

Nazwa wyświetlana: dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl
Client Key: automatycznie wygenerowany kod w kroku 3
Client Secret: automatycznie wygenerowany kod w kroku 3
- Kraj: wybierz kraj, w którym prowadzisz sprzedaż. Domyślnie ustawiony będzie Polska. 

Wybierz "Dodaj", aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:



Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Kaufland Global Marketplace. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu paru minut i widoczne będą w zakładce Sprzedaż.
 

Ważne: Informacja o pobieraniu zamówień

Pełne dane zamówienia, w tym dane adresowe klienta, stają się dostępne dopiero po upływie 15 minut od momentu jego złożenia. Do tego czasu system nie pobiera zamówienia, ponieważ nie są jeszcze udostępnione wszystkie niezbędne informacje potrzebne do realizacji zamówienia.


Zobacz przydatne instrukcje:

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?