Pomoc
Integracje ze Sklepami / Selly
Dzięki integracji Selly z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk Selly. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami)
- Adres sklepu (adres w formie https://…)
- Token (dostępy jest w panelu administratora sklepu w Konfiguracja>Integracje - przesyłki>sekcja Integracja z Furgonetka.pl w części Import zamówień)
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodano właśnie źródło sprzedaży Selly. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280