Help
Co to jest usługa UPS Access Point i jak z niej skorzystać?
Access Point to usługa, w której przynajmniej jedna strona transportu to punkt. Przesyłka może zostać nadana w punkcie i doręczona do punktu, odebrana od nadawcy i doręczona do punktu lub nadana w punkcie i doręczona pod drzwi odbiorcy.
Jak nadać paczkę w punkcie UPS Access Point w serwisie Furgonetka.pl?
1. Załóż bezpłatne konto w serwisie.
2. Zaloguj się do konta i na stronie głównej lub w Panelu Klienta kliknij przycisk “Dodaj przesyłkę”.
3. Uzupełnij dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły paczki. W sposobie nadania lub doręczenia przesyłki wybierz opcję "Dostarczę przesyłkę do punktu" lub "Odbiorca odbierze przesyłkę z punktu" (możesz również zaznaczyć obie opcje jednocześnie).
UPS Access Point oferuje wariant P2P czyli point to point, gdzie nadawca zanosi przesyłkę do punktu a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu. Dostępna jest również opcja P2D czyli point to door, w którym nadawca zanosi przesyłkę do punktu a kurier doręcza ją pod adres odbiorcy, jak i D2P czyli door to point, gdzie kurier przyjeżdża po przesyłkę do nadawcy a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu.
4. Wybierz firmę "UPS Access Point" i kliknij przycisk “Zapisz do wysłania”.
5. Na kolejnej stronie (zakładka „Do wysłania”) zaznacz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić oraz kliknij “Zapłać i Zamów”.
6. Jeśli nie masz wystarczających środków na saldzie, zostaniesz przekierowany do systemu pośrednika płatności, przez który możesz dokonać przedpłaty za zamówienie. Jeśli posiadasz środki na saldzie w serwisie, zostaną one pobrane automatycznie.
7. Po zaksięgowaniu dokonanej wpłaty lub pobraniu środków dostępnych na saldzie, zamówienie zostanie zarejestrowane, a na naszej stronie zostanie wyświetlone potwierdzenie rejestracji przesyłki wraz z dostępem do dokumentów przewozowych.
Wybierz dogodny punkt nadania, następnie wydrukuj protokół przekazania towaru i etykietę z adresem Odbiorcy – naklej ją na przesyłkę, przygotuj paczkę i zanieś do wskazanego przez siebie punktu.
Ile kosztuje usługa UPS Access Point?
Jeśli chcesz szybko i niewielkim kosztem nadać przesyłkę, skorzystaj z opcji UPS Access Point. Wybierz dogodny dla siebie punkt nadania, znajdujący się w drodze do Twojej pracy czy uczelni, a zaoszczędzisz ponad 40% w porównaniu z tradycyjnym kurierem UPS. W serwisie Furgonetka.pl ceny usługi UPS Access Point zaczynają się już od 9,99 zł brutto. Pełną ofertę z cennikiem znajdziesz naszej stronie : https://furgonetka.pl/cennik/ups.
UPS Access Point - na co zwrócić uwagę?
1. Jak anulować etykietę z UPS Access Point?
Etykietę można anulować z poziomu Panelu Klienta klikając ikonę przekreślonego kółka.
2. W ciągu ilu dni mogę dostarczyć paczkę do punktu UPS Access Point?
Etykieta UPS nie ma terminu ważności, zatem paczkę można nadać w dowolnym terminie.
3. W ciągu ilu dni mogę odebrać przesyłkę?
Masz 10 dni kalendarzowych na odbiór paczki, licząc od dnia przekazania przesyłki do punktu UPS Access Point. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.
4. Jak zostanę poinformowany o dostarczeniu przesyłki?
Jeśli w zakładce “Powiadomienia” w ustawieniach konta zaznaczyłeś opcję powiadomienia o doręczeniu, zostaniesz poinformowany o statusie przesyłki e-mailem.
5. Czy mogę wybrać zapasowy punkt?
W usłudze UPS Access Point nie ma możliwości wskazania zapasowego punktu UPS Access Point do którego może nastąpić doręczenie.
Zamów usługę UPS Access Point już dziś na https://furgonetka.pl/ i przekonaj się, jakie to proste.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280