Pomoc
Co to jest usługa UPS Access Point i jak z niej skorzystać?
Access Point to usługa, w której przynajmniej jedna strona transportu to punkt. Przesyłka może zostać nadana w punkcie i doręczona do punktu, odebrana od nadawcy i doręczona do punktu lub nadana w punkcie i doręczona pod drzwi odbiorcy.
Jak nadać paczkę w punkcie UPS Access Point w serwisie Furgonetka.pl?
1. Załóż bezpłatne konto w serwisie.
2. Zaloguj się do konta i na stronie głównej lub w Panelu Klienta kliknij przycisk “Dodaj przesyłkę”.
3. Uzupełnij dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły paczki. W sposobie nadania lub doręczenia przesyłki wybierz opcję "Dostarczę przesyłkę do punktu" lub "Odbiorca odbierze przesyłkę z punktu" (możesz również zaznaczyć obie opcje jednocześnie).
UPS Access Point oferuje wariant P2P czyli point to point, gdzie nadawca zanosi przesyłkę do punktu a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu. Dostępna jest również opcja P2D czyli point to door, w którym nadawca zanosi przesyłkę do punktu a kurier doręcza ją pod adres odbiorcy, jak i D2P czyli door to point, gdzie kurier przyjeżdża po przesyłkę do nadawcy a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu.
4. Wybierz firmę "UPS Access Point" i kliknij przycisk “Zapisz do wysłania”.
5. Na kolejnej stronie (zakładka „Do wysłania”) zaznacz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić oraz kliknij “Zapłać i Zamów”.
6. Jeśli nie masz wystarczających środków na saldzie, zostaniesz przekierowany do systemu pośrednika płatności, przez który możesz dokonać przedpłaty za zamówienie. Jeśli posiadasz środki na saldzie w serwisie, zostaną one pobrane automatycznie.
7. Po zaksięgowaniu dokonanej wpłaty lub pobraniu środków dostępnych na saldzie, zamówienie zostanie zarejestrowane, a na naszej stronie zostanie wyświetlone potwierdzenie rejestracji przesyłki wraz z dostępem do dokumentów przewozowych.
Wybierz dogodny punkt nadania, następnie wydrukuj protokół przekazania towaru i etykietę z adresem Odbiorcy – naklej ją na przesyłkę, przygotuj paczkę i zanieś do wskazanego przez siebie punktu.
Ile kosztuje usługa UPS Access Point?
Jeśli chcesz szybko i niewielkim kosztem nadać przesyłkę, skorzystaj z opcji UPS Access Point. Wybierz dogodny dla siebie punkt nadania, znajdujący się w drodze do Twojej pracy czy uczelni, a zaoszczędzisz ponad 40% w porównaniu z tradycyjnym kurierem UPS. W serwisie Furgonetka.pl ceny usługi UPS Access Point zaczynają się już od 9,99 zł brutto. Pełną ofertę z cennikiem znajdziesz naszej stronie : https://furgonetka.pl/cennik/ups.
UPS Access Point - na co zwrócić uwagę?
1. Jak anulować etykietę z UPS Access Point?
Etykietę można anulować z poziomu Panelu Klienta klikając ikonę przekreślonego kółka.
2. W ciągu ilu dni mogę dostarczyć paczkę do punktu UPS Access Point?
Etykieta UPS nie ma terminu ważności, zatem paczkę można nadać w dowolnym terminie.
3. W ciągu ilu dni mogę odebrać przesyłkę?
Masz 10 dni kalendarzowych na odbiór paczki, licząc od dnia przekazania przesyłki do punktu UPS Access Point. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.
4. Jak zostanę poinformowany o dostarczeniu przesyłki?
Jeśli w zakładce “Powiadomienia” w ustawieniach konta zaznaczyłeś opcję powiadomienia o doręczeniu, zostaniesz poinformowany o statusie przesyłki e-mailem.
5. Czy mogę wybrać zapasowy punkt?
W usłudze UPS Access Point nie ma możliwości wskazania zapasowego punktu UPS Access Point do którego może nastąpić doręczenie.
Zamów usługę UPS Access Point już dziś na https://furgonetka.pl/ i przekonaj się, jakie to proste.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280