Pomoc
Ubezpieczenie przesyłki kurierskiej
Klientowi, który zamawia przesyłkę kurierską, zależy na tym, by dotarła ona do odbiorcy szybko, a jednocześnie, by cena tej usługi była korzystna. Firmy kurierskie, w celu pozyskania klientów wręcz ścigają się ze sobą w oferowaniu coraz to lepszych usług i opcji dodatkowych. Jedną z nich jest ubezpieczenie przesyłki od uszkodzenia lub zagubienia.
Co daje ubezpieczenie przesyłki?
Ubezpieczenie przesyłki jest dodatkowo płatną usługą, jaką oferują wszystkie firmy kurierskie. Wartość ubezpieczenia jest zależna od wartości paczki, natomiast koszt dodatkowego ubezpieczenia to zaledwie kilka złotych. Niekiedy też kurierzy do pewnej wartości paczki oferują ubezpieczenie gratis. W regulaminie każdej z firm kurierskich znajdują się szczególne informacje dotyczące maksymalnej wartości przewożonych przedmiotów oraz opłaty za ubezpieczenie. Finansowa odpowiedzialność za przesyłkę, jaka spoczywa na przewoźniku również jest określona w regulaminie świadczenia usług, a podstawą do jej wyliczenia bywa często wartość deklarowana przesyłki. Podanie wartości ubezpieczenia otwiera Klientowi drogę do roszczenia o wskazaną kwotę w drodze reklamacji. Dlatego szczególnie w przypadku przedmiotów droższych wykupienie dodatkowego ubezpieczenia jest bardziej polecane.
Nadawca ma możliwość ubezpieczenia zarówno przesyłki standardowej, jak i paletowej. Ubezpieczenie obejmuje zaginięcie paczki, jej uszkodzenie lub częściowy ubytek. Wartość przesyłki zawsze określa Nadawca.
Jak ubezpieczyć przesyłkę kurierską?
Ubezpieczenie dla przesyłki zamawia się w momencie wypełniania formularza nadania paczki. W formularzu podajemy deklarowaną wartość przedmiotów wchodzących w skład przesyłki.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280