Cennik - wysyłaj więcej, płać mniej

Nadajesz więcej niż 10 przesyłek w miesiącu?

Zgłoś się do nas i porozmawiajmy o niższych cenach
Nadaj przesyłkę

Oferta niedostępna dla wybranego kraju

Chcesz nadawać regularnie paczki?

Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Furgonetka spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do korespondencji: al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@furgonetka.pl. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ust. 1 Prawa Telekomunikacyjnego w celach marketingowych, zgodnie z zakresem udzielonej zgody oraz art. 6 ust. 1 pkt f RODO celem prowadzenia korespondencji oraz odpowiedzi na Państwa zapytanie. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny przewidziany dla danej korespondencji, nie dłużej niż 3 lata od jej zakończenia, a w przypadku celów marketingowych – najpóźniej do momentu cofnięcia przez Państwa zgody. Dane mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Furgonetki oraz organom uprawnionym do ich otrzymania. Posiadają Państwo prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych; wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych. Mają Państwo prawo cofnięcia zgody w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji w Polityce Prywatności. rozwiń treść

Załóż konto na Furgonetka.pl

Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:

  • Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
  • Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
  • Szybkie zwroty pobrań w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki.
  • Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
  • Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

GLS

Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.

Usługi międzynarodowe:

GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.

GLS gwarantuje:

  • Doręczenie przesyłki w standardowym terminie do 5 dni roboczych.
  • Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
  • Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
  • Cyfrowy Podpis Odbiorcy.
  • Drugą próbę doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
Usługi dodatkowe:

FlexDelivery Service

Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.

InfoService

To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.

Pick&Return Service

Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.

Pick&Ship Service

Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.

ShopDelivery Service

Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.

ShopReturn Service

Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem