Oferta niedostępna dla wybranego kraju
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:
- Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
- Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
- Szybkie zwroty pobrań w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki.
- Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
- Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z namiGLS
Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.
Usługi międzynarodowe:
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.
GLS gwarantuje:
- Doręczenie przesyłki w standardowym terminie do 5 dni roboczych.
- Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
- Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
- Cyfrowy Podpis Odbiorcy.
- Drugą próbę doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
FlexDelivery Service
Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
InfoService
To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Pick&Return Service
Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.
Pick&Ship Service
Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.
ShopDelivery Service
Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
ShopReturn Service
Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.