How can we help you?

Integracje ze Sklepami / WebWave

Dzięki integracji WebWave z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego WebWave i przejdź do edycji strony sklepu.

 Krok 2  Z górnego menu wybierz „Sklep”, a następnie kliknij przycisk „Ustawienia sklepu”.



 Krok 3  W nowym oknie wybierz opcję "Wysyłka". Następnie w sekcji Integracje przy opcji Furgonetka kliknij "Włącz integrację".  



Skopiuj Adres przekierowań oraz Token i zapisz w bezpiecznym miejscu.

 Krok 4  Przejdź do strony rejestrowania nowej aplikacji OAuth2.

 Krok 5  Wpisz nazwę (np. WebWave), W polu “Redirect URI” wpisz adres przekierowań i kliknij "Dodaj".



 Krok 6  Skopiuj wygenerowany klucz “Client ID” i wklej go w kreatorze WebWave pod “ID Klienta”. Klucz “Client Secret” wklej w "Klucz konfiguracyjny (Client Secret)”. Naciśnij "Włącz integrację", wtedy nastąpi przekierowanie na stronę furgonetki, gdzie należy się zalogować, aby dokończyć połączenie.

 Krok 7  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i przejdź do Skonfiguruj integrację, następnie kliknij w przycisk WebWave. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj. 


 Krok 8  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami)

- Adres sklepu (adres w formie https://…)

- Token (utworzony w panelu WebWave)

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:



Dodano właśnie źródło sprzedaży WebWave. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
 

Zobacz przydatne instrukcje:

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.

Check where to find your PIN?