Pomoc
Integracje z systemami zarządzania sprzedażą / SellRocket
Dzięki integracji SellRocket z Furgonetka.pl zautomatyzujesz zarządzanie zamówieniami – wygenerujesz dokumenty przewozowe (również w ramach własnej umowy z przewoźnikiem), wystawisz fakturę, udostępnisz klientowi link do śledzenia statusu zamówienia i przesyłki oraz uruchomisz system zwrotów.Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego SellRocket.
Krok 2 Z lewego menu wybierz „Połączenia”, a następnie kliknij przycisk „Utwórz połączenie”.

Krok 3 W nowym oknie wybierz połączenie o nazwie BeeL i kliknij ikonę plusa.

Krok 4 Uzupełnij wymagane pola:
- Nazwa połączenia, np. Furgonetka.pl,
- Token API. Możesz go wygenerować, korzystając z dedykowanego narzędzia on-linie. Skopiuj go, ponieważ będzie on potrzebny również w kolejnych krokach.
- Nazwa nagłówka. Wpisz wartość:
X-BLToken
Po uzupełnieniu ww. danych zapisz połączenie.
Krok 5 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji "Ustawienia". Z menu po lewej stronie wybierz Integracje, następnie na dole strony naciśnij przycisk "Skonfiguruj integrację" i wybierz "SellRocket " z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 6 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana: dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl
- Login użytkownika: tworzony w momencie zakładania konta w SellRocket znajdujący się w indywidualnym linku
- Token API: token wygenerowany w Kroku 4
Wybierz "Dodaj", aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:

Dodałeś właśnie źródło sprzedaży SellRocket. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu chwili i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Zobacz przydatne instrukcje:
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280