Jak możemy Ci pomóc?

Jak spersonalizować swój e-commerce za pomocą modułu Wizerunek

Moduł Wizerunek pozwala na wizualne dostosowanie elementów systemu do stylu Twojej marki. To prosty sposób, aby zwiększyć rozpoznawalność i zadbać o spójną komunikację z klientem na każdym etapie jego zakupowej podróży.
 

Jak to działa?

 

1. Gdzie znajdziesz Wizerunek?
Moduł Wizerunek znajdziesz w menu ustawień konta. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta kliknij nazwę swojej firmy w prawym górnym rogu ekranu. Otworzy się strona z bocznym menu - w jego centralnej części znajduje się zakładka Wizerunek.

 

2. Dodaj logo firmy.
W module Wizerunek znajdziesz opcję dodania lub przeciągnięcia logo Twojej firmy. Upewnij się, że logo jest w odpowiednim formacie (plik w formacie png lub jpg w rozmiarze do 1 MB). Jeśli nie masz logo, w tym miejscu wyświetlimy nazwę domeny sklepu. 
 

3. Wybierz kategorię produktów pod którymi wyświetlimy Twoje logo.
Na stronie Furgonetka Koszyk promujemy sklepy internetowe korzystające z Wizerunku - możesz dołączyć do nich zaznaczając odpowiednią kategorię produktów.
 

4. Zapisz zmiany.
Po wgraniu logo zapisz wprowadzone zmiany. System automatycznie zastosuje je w kluczowych miejscach.

 

Gdzie Twoje logo będzie widoczne?

 

Po aktywacji modułu i dodaniu logo, Twoja marka zostanie włączona w strategiczne punkty komunikacji z klientem z których korzystasz:

  • W systemie zwrotów: Twoje logo pojawi się w procesie zarządzania zwrotami, zapewniając profesjonalny i spójny wizerunek nawet na tym etapie. Instrukcja jak skonfigurować Zwroty na swoim koncie znajduję się tu: Jak skonfigurować Zwroty?
  • Na ekranie statusu zamówienia i przesyłki: Klienci, sprawdzając status swojego zamówienia, będą widzieli Twoje logo, co wzmocni świadomość marki. W rozdziale „Podstrona z Informacjami o zamówieniu” znajdującym się w artykule: Jak działa system powiadomień?, uzyskasz kompleksową informację jak uruchomić tę funkcję w swoim sklepie.
  • W Koszyku: Logo będzie widoczne podczas procesu finalizacji zakupu, budując zaufanie od pierwszych chwil. Informację jak skonfigurować szybki checkout odnajdziesz tu: Koszyk
  • W powiadomieniach e-mail: Wszystkie automatyczne wiadomości e-mail, takie jak potwierdzenia utworzenia przesyłki czy statusu zwrotu, będą zawierały Twoje logo. W artykule odnajdziesz kompleksową informację jak spersonalizować powiadomienia: Jak działa system powiadomień?
  • Na fakturach: Twoje logo znajdzie się również na wystawianych fakturach, gwarantując spójność dokumentacji. Jeśli jeszcze nie wystawiałeś faktur z Furgonetką więcej informacji odnajdziesz w artykule: Jak skorzystać z systemu do zarządzania dokumentami sprzedażowymi?

Wykorzystaj moduł Wizerunek, aby zapewnić klientom kompleksowe i spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które przekładają się na powracających klientów i rozwój Twojego biznesu.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.

Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?