Pomoc
Jak spersonalizować swój e-commerce za pomocą modułu Wizerunek
Moduł Wizerunek pozwala na wizualne dostosowanie elementów systemu do stylu Twojej marki. To prosty sposób, aby zwiększyć rozpoznawalność i zadbać o spójną komunikację z klientem na każdym etapie jego zakupowej podróży.
Jak to działa?
1. Gdzie znajdziesz Wizerunek?
Moduł Wizerunek znajdziesz w menu ustawień konta. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta kliknij nazwę swojej firmy w prawym górnym rogu ekranu. Otworzy się strona z bocznym menu - w jego centralnej części znajduje się zakładka Wizerunek.
2. Dodaj logo firmy.
W module Wizerunek znajdziesz opcję dodania lub przeciągnięcia logo Twojej firmy. Upewnij się, że logo jest w odpowiednim formacie (plik w formacie png lub jpg w rozmiarze do 1 MB). Jeśli nie masz logo, w tym miejscu wyświetlimy nazwę domeny sklepu.
3. Wybierz kategorię produktów pod którymi wyświetlimy Twoje logo.
Na stronie Furgonetka Koszyk promujemy sklepy internetowe korzystające z Wizerunku - możesz dołączyć do nich zaznaczając odpowiednią kategorię produktów.
4. Zapisz zmiany.
Po wgraniu logo zapisz wprowadzone zmiany. System automatycznie zastosuje je w kluczowych miejscach.
Gdzie Twoje logo będzie widoczne?
Po aktywacji modułu i dodaniu logo, Twoja marka zostanie włączona w strategiczne punkty komunikacji z klientem z których korzystasz:
- W systemie zwrotów: Twoje logo pojawi się w procesie zarządzania zwrotami, zapewniając profesjonalny i spójny wizerunek nawet na tym etapie. Instrukcja jak skonfigurować Zwroty na swoim koncie znajduję się tu: Jak skonfigurować Zwroty?
- Na ekranie statusu zamówienia i przesyłki: Klienci, sprawdzając status swojego zamówienia, będą widzieli Twoje logo, co wzmocni świadomość marki. W rozdziale „Podstrona z Informacjami o zamówieniu” znajdującym się w artykule: Jak działa system powiadomień?, uzyskasz kompleksową informację jak uruchomić tę funkcję w swoim sklepie.
- W Koszyku: Logo będzie widoczne podczas procesu finalizacji zakupu, budując zaufanie od pierwszych chwil. Informację jak skonfigurować szybki checkout odnajdziesz tu: Koszyk
- W powiadomieniach e-mail: Wszystkie automatyczne wiadomości e-mail, takie jak potwierdzenia utworzenia przesyłki czy statusu zwrotu, będą zawierały Twoje logo. W artykule odnajdziesz kompleksową informację jak spersonalizować powiadomienia: Jak działa system powiadomień?
- Na fakturach: Twoje logo znajdzie się również na wystawianych fakturach, gwarantując spójność dokumentacji. Jeśli jeszcze nie wystawiałeś faktur z Furgonetką więcej informacji odnajdziesz w artykule: Jak skorzystać z systemu do zarządzania dokumentami sprzedażowymi?
Wykorzystaj moduł Wizerunek, aby zapewnić klientom kompleksowe i spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które przekładają się na powracających klientów i rozwój Twojego biznesu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280