Help
Integracje z systemami zarządzania sprzedażą / easySales
Dzięki integracji easySales z Furgonetka.pl zautomatyzujesz zarządzanie zamówieniami – wygenerujesz dokumenty przewozowe (również w ramach własnej umowy z przewoźnikiem), wystawisz fakturę, udostępnisz klientowi link do śledzenia statusu zamówienia i przesyłki oraz uruchomisz system zwrotów.Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego easySales.
Krok 2 Z lewego menu wybierz „Konto” → „Ustawienia”, a następnie kliknij przycisk „Ustawienia API”, aby otworzyć kreator integracji.

Krok 3 W opcji Personal Access Tokens kliknij „Create new token”.

Krok 4 W kreatorze wpisz dowolną nazwę integracji oraz zaznacz checkbox przy: "read-products", "read-orders" oraz "update-orders" i kliknij Create.

Następnie pojawią się token, który skopiuj, ponieważ będą on potrzebny w kolejnych krokach.

Krok 5 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji "Ustawienia". Z menu po lewej stronie wybierz Integracje, następnie na dole strony naciśnij przycisk "Skonfiguruj integrację" i wybierz "easySales" z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 6 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana: dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl
- Token dostępowy: token wygenerowany w Kroku 4
Wybierz "Dodaj", aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży easySales. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu chwili i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Zobacz przydatne instrukcje:
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.
Check where to find your PIN?
0 / 280