Pomoc
Jaki jest czas oczekiwania paczki w punkcie/automacie?
Przesyłki zamówione z opcją doręczenia do punktu lub automatu mają określony czas na odbiór, który różni się w zależności od wybranej firmy kurierskiej. Pamiętaj, że w niektórych sytuacjach przewoźnik może także samodzielnie podjąć decyzję o skierowaniu paczki do punktu, jednak zawsze powiadomi o tym Odbiorcę.Zastanawiasz się, jak długo paczka będzie czekać w punkcie na odbiór? W przypadku najpopularniejszych przewoźników są to:
FedEx - 4 dni
DPD - 3 dni
UPS - 10 dni
Inpost - 48 godzin
Poczta Polska (Pocztex) - 7 dni w placówkach pocztowych, 6 dni w punktach partnerskich i 3 dni w automatach paczkowych
GLS - 6 dni w przypadku przesyłek krajowych, 9 dni w przypadku przesyłek międzynarodowych
Orlen - 3 dni
DHL - 3 dni w punkcie z obsługą, 4 dni w automacie
Terminy podane przez przewoźników są jedynie orientacyjne, dlatego nie warto pozostawiać odbioru paczki na ostatnią chwilę i możliwie jak najszybciej od otrzymania powiadomienia udać się po swoją przesyłkę.
Co się stanie, gdy nie odbierzesz przesyłki? Jeżeli nie zdążysz odebrać paczki w określonym czasie, zostanie zwrócona do Nadawcy, co wiąże się z dodatkową opłatą dla Zleceniodawcy zgodną z cennikiem.
Pamiętaj, że przesyłka zostanie zwrócona dokładnie na ten sam adres, z którego została wysłana. W przypadku przesyłki nadanej w punkcie lub automacie paczkowym trafi ona do tego samego automatu lub punktu, z którego została nadana (dotyczy firmy InPost i Orlen Paczka).
Więcej o tym, ile wynosi opłata za zwrot do Nadawcy i w jaki sposób przesyłka jest zwracana dowiesz się w artykule: Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280