Help
Jaki jest czas oczekiwania paczki w punkcie/automacie?
Przesyłki zamówione z opcją doręczenia do punktu lub automatu mają określony czas na odbiór, który różni się w zależności od wybranej firmy kurierskiej. Pamiętaj, że w niektórych sytuacjach przewoźnik może także samodzielnie podjąć decyzję o skierowaniu paczki do punktu, jednak zawsze powiadomi o tym Odbiorcę.Zastanawiasz się, jak długo paczka będzie czekać w punkcie na odbiór? W przypadku najpopularniejszych przewoźników są to:
FedEx - 4 dni
DPD - 3 dni
UPS - 10 dni
Inpost - 48 godzin
Poczta Polska (Pocztex) - 7 dni w placówkach pocztowych, 6 dni w punktach partnerskich i 3 dni w automatach paczkowych
GLS - 6 dni w przypadku przesyłek krajowych, 9 dni w przypadku przesyłek międzynarodowych
Orlen - 3 dni
DHL - 3 dni w punkcie z obsługą, 4 dni w automacie
Terminy podane przez przewoźników są jedynie orientacyjne, dlatego nie warto pozostawiać odbioru paczki na ostatnią chwilę i możliwie jak najszybciej od otrzymania powiadomienia udać się po swoją przesyłkę.
Co się stanie, gdy nie odbierzesz przesyłki? Jeżeli nie zdążysz odebrać paczki w określonym czasie, zostanie zwrócona do Nadawcy, co wiąże się z dodatkową opłatą dla Zleceniodawcy zgodną z cennikiem.
Pamiętaj, że przesyłka zostanie zwrócona dokładnie na ten sam adres, z którego została wysłana. W przypadku przesyłki nadanej w punkcie lub automacie paczkowym trafi ona do tego samego automatu lub punktu, z którego została nadana (dotyczy firmy InPost i Orlen Paczka).
Więcej o tym, ile wynosi opłata za zwrot do Nadawcy i w jaki sposób przesyłka jest zwracana dowiesz się w artykule: Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280