Jak możemy Ci pomóc?

Jaki jest czas oczekiwania paczki w punkcie/automacie?

Przesyłki zamówione z opcją doręczenia do punktu lub automatu mają określony czas na odbiór, który różni się w zależności od wybranej firmy kurierskiej. Pamiętaj, że w niektórych sytuacjach przewoźnik może także samodzielnie podjąć decyzję o skierowaniu paczki do punktu, jednak zawsze powiadomi o tym Odbiorcę.

Zastanawiasz się, jak długo paczka będzie czekać w punkcie na odbiór? W przypadku najpopularniejszych przewoźników są to:

FedEx - 4 dni
DPD - 3 dni
UPS - 10 dni
Inpost - 48 godzin
Poczta Polska (Pocztex) - 7 dni w placówkach pocztowych, 6 dni w punktach partnerskich i 3 dni w automatach paczkowych
GLS - 6 dni w przypadku przesyłek krajowych, 9 dni w przypadku przesyłek międzynarodowych
Orlen - 3 dni 
DHL - 3 dni w punkcie z obsługą, 4 dni w automacie

Terminy podane przez przewoźników są jedynie orientacyjne, dlatego nie warto pozostawiać odbioru paczki na ostatnią chwilę i możliwie jak najszybciej od otrzymania powiadomienia udać się po swoją przesyłkę. 

Co się stanie, gdy nie odbierzesz przesyłki? Jeżeli nie zdążysz odebrać paczki w określonym czasie, zostanie zwrócona do Nadawcy, co wiąże się z dodatkową opłatą dla Zleceniodawcy zgodną z cennikiem

Pamiętaj, że przesyłka zostanie zwrócona dokładnie na ten sam adres, z którego została wysłana. W przypadku przesyłki nadanej w punkcie lub automacie paczkowym trafi ona do tego samego automatu lub punktu, z którego została nadana (dotyczy firmy InPost i Orlen Paczka). 

Więcej o tym, ile wynosi opłata za zwrot do Nadawcy i w jaki sposób przesyłka jest zwracana dowiesz się w artykule: Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem