Pomoc
Jak naliczane są opłaty za podjazd kuriera InPost?
Jeśli zamawiasz przesyłki z odbiorem przez przewoźnika InPost i nadajesz mniej niż 5 paczek za jednym razem, zapłacisz dodatkowo opłatę za podjazd kuriera. Z tego artykułu dowiesz się, ile kosztuje usługa i w jaki sposób jest naliczana.
Ile kosztuje podjazd kuriera InPost?
Opłata za podjazd kuriera jest doliczana automatycznie do ceny końcowej, kiedy zamawiasz naraz mniej niż 5 przesyłek InPost. Kwoty różnią się w zależności od liczby przesyłek i wynoszą odpowiednio:
- 3,44 zł brutto – za podjazd kuriera w przypadku 1 przesyłki
- 2,95 zł brutto – za podjazd kuriera w przypadku 2 przesyłek
- 2,46 zł brutto – za podjazd kuriera w przypadku 3 przesyłek
- 2,21 zł brutto – za podjazd kuriera w przypadku 4 przesyłek
- 0,00 zł – za podjazd kuriera w przypadku 5 przesyłek i więcej.
Ważne
Jeśli wybierasz jednocześnie dwa sposoby nadania – InPost Kurier i InPost Paczkomat® 24/7 – a dla każdego z nich posiadasz mniej niż 5 paczek, to opłata za podjazd kuriera również zostanie naliczona. I to podwójnie, w sytuacji gdy zdecydujesz się wydać kurierowi paczki, które miały zostać zaniesione do automatu Paczkomat® InPost.
Kiedy nie naliczy się opłata za podjazd kuriera InPost?
Za podjazd kuriera nie zapłacisz w ogóle, jeśli jednorazowo wyślesz 5 lub więcej przesyłek InPost. Należy przy tym wziąć pod uwagę godziny graniczne dla podjazdów w różnych strefach InPost i łączyć przesyłki w ramach jednego zlecenia.
Przykład:
Jeśli godziną graniczną dla Twojej strefy jest 13:00, to paczki zamówione przed i po tej godzinie się nie zsumują, tylko zostaną przypisane do różnych zleceń. Aby uniknąć opłaty dla 5 paczek, warto złożyć zamówienie na każdą z nich przed godziną graniczną.
Co więcej – aby wszystkie paczki mogły zostać wliczone do jednego podjazdu, każdą z nich musisz zamówić na takie same dane Nadawcy w formularzu – imię, nazwisko/nazwę firmy i adres.
Do puli paczek wliczają się zarówno przesyłki DOX, jak i standardowe paczki w przedziałach wagowych określonych przez przewoźnika.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280