Szukanie wg kategorii
Integracja / Selesto
Dzięki integracji Selesto z Furgonetka.pl będziesz mógł hurtowo generować i drukować etykiety, zamawiać kurierów, realizować zamówienia szybko i wygodnie.
Krok 1 Zaloguj się do panelu swojego sklepu. Następnie przejdź do ustawień, aby włączyć integrację z Furgonetką (Ustawienia > Integracje > Furgonetka > Włącz integrację).

Krok 2 W kolejnym kroku wprowadź Dane punktu odbioru/nadawcy, Domyślne wymiary przesyłki oraz Dane API.

Dane API pozyskasz ze swojego konta na Furgonetka.pl. Aby uzyskać klucz Client ID oraz Client Secret, przejdź do narzędzia do zarządzania aplikacjami OAuth2. Zaloguj się danymi do swojego konta Klienta, a następnie kliknij [Zarejestruj nową aplikację].

Wprowadź nawę aplikacji, a pole Redirect URI pozostaw puste i kliknij [Dodaj].

Na kolejnym ekranie pojawią się szczegóły utworzonej aplikacji, w których znajdziesz wygenerowane klucze Client ID oraz Client Secret.
Krok 3 Wróć do aplikacji Selesto i uzupełnij Dane API wpisując wygenerowany Client ID i Client Secret oraz login i hasło do konta Furgonetka.pl. Następnie kliknij [Zaloguj się].
Co ważne, integracja nie zadziała bez zalogowania oraz dla zamówień utworzonych przed jej włączeniem.
Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych, zapisaniu integracji i zalogowaniu się, przejdź do ustawień dostawy (Ustawienia Główne > Dostawa > Dodaj opcję dostawy), aby skonfigurować opcje, które mają być dostępne dla klienta na sklepie. W integracji z Furgonetką najważniejsze jest zdefiniowanie dostępnych form. Wystarczy je wybrać z rozwijanej listy.
Ważne: Aby klient miał dostępne różne opcje dostawy, należy utworzyć dla każdej oddzielną dostawę, mimo tego, że wszystkie są w oparciu o integrację z Furgonetką.
Po przejściu wszystkich kroków możesz nadawać swoje przesyłki bezpośrednio z poziomu swojego sklepu internetowego. Jeśli po drodze napotkasz jakiekolwiek problemy lub wątpliwości związane z integracją, skontaktuj się z platformą z Selesto korzystając z formularza kontaktowego.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Rufen Sie uns an, wenn Sie ein Firmenkonto haben und den telefonischen Kontakt bevorzugen
0 / 280