How can we help you?

Integracje ze Sklepami / SOTE

Dzięki integracji SOTE z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 2  Z górnego menu wybierz Konfiguracja, a następnie Konfiguracja modułów: 

 

 Krok 3  W sekcji Administracja sklepem wybierz opcję API:

 

 Krok 4  Upewnij się, że masz włączoną obsługę WebApi, przechodząc do zakładki Konfiguracja:

 

 Krok 5  Do połączenia z WebApi należy dodać Administratora. W tym celu w Konfiguracji modułów (Krok 2) w sekcji Administracja sklepem wybierz opcję Administratorzy:

 

 Krok 6  Na liście Administratorów na dole po prawej stronie wybierz opcję Dodaj:

 

 Krok 7  Uzupełnij wymagane pola, upewniając się, że dla WebAPI nadane zostały odpowiednie uprawnienia, tzn. dostęp i modyfikacja:

 

 Krok 8  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk Sote.pl. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.

 

 Krok 9  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),

- Adres sklepu (adres w formie http://…),

- Nazwa użytkownika (e-mail) i hasło, które utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie SOTE (Krok 7).

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:

 

Dodano właśnie źródło sprzedaży SOTE. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
 

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept