Help
Integracje ze Sklepami / SOTE
Dzięki integracji SOTE z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 2 Z górnego menu wybierz Konfiguracja, a następnie Konfiguracja modułów:
Krok 3 W sekcji Administracja sklepem wybierz opcję API:
Krok 4 Upewnij się, że masz włączoną obsługę WebApi, przechodząc do zakładki Konfiguracja:
Krok 5 Do połączenia z WebApi należy dodać Administratora. W tym celu w Konfiguracji modułów (Krok 2) w sekcji Administracja sklepem wybierz opcję Administratorzy:
Krok 6 Na liście Administratorów na dole po prawej stronie wybierz opcję Dodaj:
Krok 7 Uzupełnij wymagane pola, upewniając się, że dla WebAPI nadane zostały odpowiednie uprawnienia, tzn. dostęp i modyfikacja:
Krok 8 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk Sote.pl. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 9 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie http://…),
- Nazwa użytkownika (e-mail) i hasło, które utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie SOTE (Krok 7).
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodano właśnie źródło sprzedaży SOTE. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280